Nowa Kosmetyka Serum do twarzy Równowaga w Płynie

Są takie cery, które wymagają jakby więcej od życia. Na przykład mieszana: pory w strefie T potrafią blokować się ,,od powietrza", podczas, gdy skóra na policzkach jest sucha i ściągnięta. Albo dojrzała, która miewa zmarszczki, ale od czasu do czasu zaskakuje ,,niespodziankami" i przebarwieniami. I trądzikowa, której trzeba pomóc w oczyszczeniu, ale obchodząc się z nią bardzo łagodnie. I... zaraz, zaraz, właściwie każda cera potrzebuje zarazem delikatności, jak i bardziej zdecydowanego działania.
Serum ,,Równowaga w płynie" jest właśnie po to, żeby wypielęgnować cerę, ale jej nie przeciążyć. Ukoić niepokój spowodowany podrażnieniem, otarciem, trądzikiem. Dobrze nawilżyć i zatrzymać to nawilżenie. Dostarczyć składników, które mają znaczenie zarówno dla rozjaśnienia i odblokowania porów cery, jak i profilaktyki oznak starzenia.

Pojemność: 50g
Cena: 50zł
Sklep: Nowa Kosmetyka


Nowa Kosmetyka mocno mnie zaintrygowała, więc przy okazji kosmetycznych zakupów w Polsce do koszyka wpadły ich trzy produkty. Dziś zaprezentuje Wam pierwszy z nich, czyli serum do twarzy Równowaga w Płynie.

Serum to jest dwufazowe, więc przed użyciem należy nim wstrząsnąć. Stosowałam je zarówno na noc jak i na dzień. W obu przypadkach dobrze współpracowało z resztą mojej pielęgnacji oraz z moim mineralnym makijażem. Początkowo trochę mnie męczyła jego rzadka, wręcz wodnista konsystencja. Z czasem nauczyłam się jak ją aplikować i teraz nie mam już z nią problemów. Dla mnie najwygodniej jest wylać jedną porcję na środek dłoni i dopiero wtedy nakładać palcami na twarz. Kosmetyku nie wolno aplikować w okolice oczu, co mi osobiście przeszkadza, bo lubię nałożyć sobie serum także pod oczy. Nie jestem też do końca zadowolona z jego działania. Nie zauważyłam aby miało ono wpływ na zmniejszenie nieprzyjemnych "niespodzianek". Skóra wprawdzie jest nawilżona, ale nic poza tym nie odnotowałam. Jak dla mnie jest ono bardzo przeciętne i na pewno nie kupie tego produktu drugi raz. Myślę, że lepiej spiszę się ono u cer młodych, które nie mają zbyt wygórowanych wymagań. 
Uwaga! Serum pachnie lekko olejkiem z drzewa herbacianego. Ja ten zapach lubię, ale wiem że jest spore grono przeciwników tego aromatu ;d

Skład:
Aqua (water), Rosa Canina Fruit Oil, Niacynamide, Urea, Tocopheryl Acetate, Melaleuca Alternifolia Leaf Oil, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Lactic Acid, Limonene.

Na plus zasługuje opakowanie. Jest szklane i ma ładną etykietę ;)

Znacie kosmetyki Nowa Kosmetyka? Co myślicie o serum z dzisiejszej notki?
Atina.

Komentarze

  1. Nie miałam jeszcze nic z tej marki. Nie przepadam za zapachem olejku herbacianego, więc kosmetyk nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. ALA ja kiedyś też nie lubiłam, ale ten olejek ma tak dużo zalet, że w końcu się do niego przyzwyczaiłam i nawet trochę go lubię ;d

    KASIA J zajrzyj na ich stronę, może akurat coś Cię zainteresuje ;)

    KASSIIAA wszystko przed Tobą ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie to serum zadziałało, ale tak nie do końca. Jakiś tam efekt widzę, ale spodziewałam się nieco intensywniejszego działania. Za to ładnie pachnie o ile ktoś lubi zapach olejku herbacianego ;)
    Pozdrawiam i zapraszam po bezpłatne próbki kosmetyków darmobranie.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj nie, drzewo herbaciane na twarzy pfuj, a dwufaza też jakoś nie moje klimaty ;). Dobrze, że żadna rewelacja, to nie będę rozkminiać, czy warto się przełamać dla efektu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ANONIMOWY to mamy podobne odczucia. Również pozdrawiam ;)

    AGATA no ja za dwufazą też nie przepadam, ale oczywiście dla efektu mogę się polubić ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz czytam, ale zainteresował mnie skład

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie stosowałam czegoś podobnego. Ciekawi mnie efekt działania tego serum :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Interesujące, na dzień i na noc. Ma bardzo wielofunkcyjne zastosowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. RUDA to musisz koniecznie spróbować, może u Ciebie spisze się lepiej ;)

    ANITA musisz spróbować, nie masz wyjścia ;d

    ZUZA ale jest bardzo lekkie, więc zawsze nakładam na nie krem na dzień lub na noc.

    OdpowiedzUsuń
  10. Markę znam bo zaglądałam do niej ale nie miałam okazji używać. Ciężko mi o kosmetyki z Pl mieszkając w UK. Zawsze muszę czekać aż pojadę do Polski, wtedy robię zapasy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej, ja tez mieszkam w UK i zaopartruje sie na tej stronie https://ekosmetyki.co.uk/ :)

      Usuń
  11. NATURALNIE NA DZIEŃ DOBRY to dokładnie tak samo jak ja ;))) prawdopodobnie w Polsce będę dopiero w wakacje, ale mam zapasy, więc powinnam wytrzymać ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam z tej firmy serum wspomagające wzrost włosów i było genialne! Natomiast niedawno trafił do mnie tonik z kwasami, mam nadzieję, że sprawdzi się równie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  13. NATURALNIE NA DZIEŃ DOBRY no i jeszcze pozostaje nam TKMaxx ;d

    YUKI mam to serum do włosów, ale jeszcze nie mam o nim zdania.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty