Efekty półrocznej suplementacji kolagenu morskiego

Dziś chciałam się z Wami podzielić moją opinią na temat suplementacji kolagenu morskiego. Przez cztery miesiące brałam codziennie dwie tabletki zawierające kolagen morski, witaminę C, Witaminę E oraz kwas hialuronowy. Później producent zmienił skład swojego produktu i przez dwa miesiące łykałam sam kolagen z witaminą C. Niestety ta zmiana nie wyszła na dobre, bo z dnia na dzień moja cera traciła blask i jędrność jaką zyskała z pierwszą formułą. 


Swój kolagen kupiłam w angielskiej sieci Holland and Barrett. Pierwsza wersja tego suplementu w widoczny sposób podziałała na moją skórę. Stała się ona bardziej napięta, zmarszczki były dużo mniej widoczne, szczególnie to w okolicach oczu. Sporą różnicę odnotowałam też w wyglądzie bruzd wargowo - nosowych. Cała twarz była jakby lekko napompowana! Do tego włosy i paznokcie były grubsze i widocznie lepiej nawilżone. Po zmianie składu nie widzę prawie, żadnych pozytywów. Skóra jest troszkę lepiej nawilżona, ale nic poza tym. Dziś myślę, że może moja cera potrzebuje jednak kwasu hialuronowego, a nie kolagenu? Na pewno to sprawdzę;) Wiem też, że kolagen potrzebuje dużej dawki witaminy C, a ta została zmniejszona w nowej formule. 

Skład starej formuły:
Witamina E - 11mg (16,39I.U.)
Witamina C - 60mg
Kolagen morski - 700mg
Kwas hialuronowy - 60mg

Skład nowej formuły:
Witamina C - 20mg
Kolagen morski - 1000mg

Pomimo wyższej dawki kolagenu suplement nie działa tak jak przedtem. Gdyby nie zmieniono składu, to na pewno mocno zachęcałabym Was do tej konkretnej suplementacji. A tak poszukiwania trwają dalej.

Dajcie znać czy suplementujecie kolagen? Jeśli tak to pochwalcie się efektami i nazwą Waszego kolagenu :)
Atina.

Komentarze

  1. Nigdy nie brałam takich suplementów, ale zastanowię się

    OdpowiedzUsuń
  2. TRochę tego trzeba zjeść żeby się wchłonęło ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Dołączam do osób które chcą tego spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ŁUKASZ BIER hihi, no trochę tego podjadłam :d

    DAGMARA polecam, tylko nie zapomnij o witaminie C

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty