Ajeden Mydło z mleka koziego Bobasek

Mydło powstało z myślą o osobach, które mają wrażliwą i delikatną skórę. Pielęgnuje, obficie się pieni, nie zawiera sztucznych zapachów, barwników. W sam raz dla osób, które szukają łagodnego dopieszczenia skóry. Mydło przeznaczone dla dzieci powyżej 3-go roku życia.

Waga: 150g
Cena: 17zł
Sklep: Ajeden


Mydło w kostce to podstawa w mojej łazience. Oczywiście sięgam tylko po te w stu procentach naturalne. Dawno nie miałam żadnej kostki od polskiego producenta, dlatego przy ostatniej wizycie w kraju skusiłam się na to bardzo skromne mydło o wdzięcznej nazwie Bobasek. O marce Ajeden słyszałam już dawno, ale teraz jest tyle tych naturalnych firm, że ciężko wszystko sprawdzić na własnej skórze. 


Bobaska używam do mycia twarzy, rąk i całego ciała. Musze przyznać, że jest bardzo delikatne zarówno pod względem działania jak i zapachu. Skóra po jego użyciu jest nawilżona, ukojona i dobrze oczyszczona. Ja nic więcej od mydła nie oczekuje. Jestem z niego zadowolona i w przyszłości chętnie sięgnę po inne produkty od Ajeden
Muszę jeszcze wspomnieć, że mydło jest wydajne i dobrze się pieni. Jest dosyć twarde, więc nie maże się i nie rozpuszcza zbyt szybko. 

W jego składzie znajdziecie zmydlony zrównoważony olej palmowy, kozie mleko, olej kokosowy i olej rycynowy. Osobiście bardzo lubię kosmetyki z dodatkiem koziego mleka, ponieważ jest ono bardzo delikatne i świetnie sprawdza się przy wrażliwej skórze. Mydło Ajeden zawiera go ponad 25%. 

Marka w swoim portfolio posiada aż dwadzieścia różnych mydeł. W związku z tym zostało mi jeszcze tylko dziewiętnaście sztuk do sprawdzenia ;d Mają nawet mydło do golenia, do włosów oraz gospodarcze. To ostatnie na pewno będzie moje. Można nim czyścić pędzle kosmetyczne, prać oraz myć, np. blaty kuchenne. 

Znacie mydła marki Ajeden? Polecacie któreś konkretnie?
Atina.

Komentarze

  1. Pierwszy raz spotykam się z tym mydełkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Don't know the brand, but sounds good :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Właśnie widziałam na Twoim story jak myjesz pędzle mydłem i zamierzam skorzystać z tej metody 😉

      Usuń
  4. Nigdy wcześniej nie miałam tego mydełka ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty