Grudniowe nowości kosmetyczne

Dawno nie pokazywałam Wam co nowego w mojej kosmetyczce. Większość tych cudeniek to prezenty świąteczne. Zawsze mnie cieszy jak ktoś pamięta, że jestem fanką kosmetyków i wybiera dla mnie właśnie taki podarek. Oczywiście najbezpieczniej jest wybrać coś naturalnego, żeby nie ryzykować uczulenia czy podrażnienia. Jeśli jesteście ciekawe co dokładnie mi przybyło, to zapraszam Was do dalszej części notki ;)


Zacznę od prezentów. Pierwszy z nich to zestaw marki Benefit Sweet Ride. Metalowa puszka zawiera pełnowymiarowy róż do policzków Dandelion, tusz do rzęs Roller Lash i miniaturkę Gimme Brow. Róż już znam, ale jak dla mnie jest on za delikatny. Nie wiem czy sobie go zostawię;/ Tusz do rzęs mam pierwszy raz. Do tej pory używałam tylko They're Real! i bardzo go sobie chwale! Preparatów do brwi praktycznie nie używam, ale spróbuje, może się przekonam. 
Drugim prezentem jaki dostałam pod choinkę jest szampon w kostce Cztery Szpaki. Chciałam go już od dawna, więc ten podarek jest jak najbardziej trafiony. Będą testy i będzie recenzja! Mam nadzieję, że podzielę Wasze zachwyty nad tą kostką od szpaczków ;)
Ostatnim kosmetykiem spod mojej choinki jest kolagenowy krem pod oczy Dr Roebuck's. Zupełnie nieznana mi marka, ale zapowiada się bardzo dobrze. Ma niezły skład, który podobno ma odmładzać spojrzenie ;) Bardzo podoba mi się maksyma umieszczona na opakowaniu: "Minimum składników. Maksimum rezultatów."
W grudniowych nowościach znalazło się jeszcze moje ulubione serum do twarzy na dzień Balance Active Formula z witaminą C o którym pisałam Wam tu. Jeśli macie cerę zmęczoną i przebarwienia to ten kosmetyk na pewno Wam się spodoba! Po więcej informacji zajrzyjcie do podlinkowanej notki;)
Dwa pozostałe produkty upolowałam w TKMaxx'ie po jak zwykle okazyjnej cenie;) Postanowiłam poeksperymentować z produkcją własnych maseczek do twarzy i przygarnęłam czyste płachty maseczkowe, które można nasączyć własną pielęgnacją. Taka maska na pewno mnie nie podrażni ani nie uczuli. Kupiłam też ananasowe mydełko do kąpieli Alaffia z masłem shea i kokosem. Miałam już kiedyś od nich inne mydło klik i ono miało zdecydowanie lepszy skład. Myślę jednak, że do mycia ciała powinno być okej.

Zainteresował Was któryś z moich nowych kosmetyków? Znalazłyście kosmetyczne prezenty pod choinką?

Atina.

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Na chwilę obecną polecam serum Balnce z witaminą C, robi robotę 😉

      Usuń
  2. Mydełko Alafia u mnie spisało sie swietnie do mycia ciała. A dzieci były tez zadowolone bo lubia ananas. :) chociaż pachnie bardzo słabo. Co jest minusem.
    Recenzje mydełka mozna znaleźć na moim blogu :)

    Jestem ciekawa za to szamponu w kostce! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj szkoda że nie pachnie intensywniej 😔 Recenzje czytałam 😉
      Szampon w kostce czeka aż wykoncze końcówki cztery innych szamponow. Nie wiem kiedy mi się ich tyle uzbierało 😏

      Usuń
  3. nie znam żadnego z nich :) ale fajnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Same fajne nowości, czekamy na recenzje:D Buziaczki:**

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama dla mnie nowości:) tkmaxx jak widać nigdy nie zawodzi:) Zastanawiają mnie bardzo te wszystkie szampony w kostce, ale mam obawy że moim włosom się to nie spodoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cztery Szpaki ma bardzo dobry skład, więc jestem dobrej myśli 😊

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty