OKAY Pure Naturals Czarne mydło afrykańskie z nasionami z konopi

Czarne mydło jest dosyć popularne, ale nie każde jest w stu procentach naturalne i co za tym idzie nie każde pomoże naszej cerze. Ja do tej pory znałam tylko Dudu-Osun, które niestety nie do końca przypasowało mojej cerze. O tym mydle pisałam w 2015 roku klik. Pamiętam, że ładnie pachniało i trochę wysuszało. Nigdy więcej do niego nie wróciłam. Teraz po latach znalazłam naturalne cudo firmy OKAY Pure Naturals z USA. Skład wydał mi się na tyle ciekawy, że postanowiłam dać jeszcze jedną szansę afrykańskim mydłom;)


Kostka wygląda i troszkę pachnie jak cukierek Irys. Pamiętacie te słodkości z dzieciństwa? Po kontakcie z wodą stało się bardzo miękkie. Trzymam go na mydelniczce z dziurkami, więc nie rozpłynęło mi się całkowicie. Moja skóra twarzy i dłoni bardzo lubi się z tym produktem. Na rękach wyciszyła mi się egzema, a buźka jest zdecydowanie bardziej nawilżona i nie przejawia żadnych objawów podrażnienia czy alergii. W ogóle wydaje mi się, że odkąd używam tego mydła cera jest w zdecydowanie lepszej kondycji. 

W składzie znajdziemy czyste masło shea, popiół z kakao, wodę, olej palmowy, olej kokosowy, oliwę z oliwek, aloes, wyciąg z nasion konopi, sproszkowaną łupinę orzecha włoskiego.
Dzięki zawartości popiołu z kakao oraz sproszkowanej łupiny orzecha włoskiego mydło ma właściwości złuszczające. Według mnie są one bardzo delikatne i ledwo zauważalne. 

Swoją kostkę upolowałam w TKMaxx'ie i niestety nie wiem czy uda mi się ją kupić ponownie. 


Jeśli natkniecie się gdzieś na produkty marki OKAY Pure Naturals to bierzcie je w ciemno. Tak naturalne składy na pewno Was nie zawiodą! 

Znacie czarne mydło afrykańskie? Polecacie któreś konkretnie?

Atina.

Komentarze

  1. Słyszałam że to dobre mydło,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tak fajne, że nie chce żeby się skończyło 😁😉

      Usuń
  2. Chetnie wypróbuje, właśnie przezucam się na naturalne

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam jeszcze żadnego czarnego mydła, na przyszłość zapamiętam tą markę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować, szczególnie tej konkretnej firmy 😉

      Usuń
  4. Mydełko znam z internetu.
    Jeszcze nigdy nie miałam. Ale niedawno jakies płynne produkty widziałam u siebie w tkmaxx i cos mi w składzie nie pasowało. Tylko jako, ze sama dałam sobie bana na zakupy to nie analizowałam az tak bardzo. :)

    Bede sie rozglądać za tym mydełkiem. Bo ja kocham mydełka. I mam ich dość sporo w zapasie 🤣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mydła w płynie często mają już gorsze sklady. Dlatego ja uwielbiam te w kostce 😊
      Ja staram się nie robić zbyt dużych zapasów, ale wiadomo że na jednej kostce nigdy się nie kończy 😁

      Usuń
    2. Tez to zauważyłam niestety...

      Ja właśnie mam bana na kosmetyki. Obkupilam sie w Polsce i teraz zużywam :) planuje w okresie wakacyjnym dopiero pierwsze zakupy w tym roku. 😌

      A mydełka w kostce zużywam dużo ponieważ zrezygnowałam z żeli do ciała.

      Usuń
    3. Ja już dawno zrezygnowałam z żeli do mycia. Mydeł w kostce używam do mycia ciała, rąk i twarzy. Mam alergię kontaktowa i naturalne mydła ratują mi dosłownie skórę 😀 na początku byłam zła, że nie mogę używać tych wszystkich kolorowych żeli czy mydeł w płynie, ale teraz się ciesze, że ograniczyłam chemie w mojej pielęgnacji 😉 i w sumie już nie wyobrażam sobie powrotu do tamtych produktów. Dobrze mi z naturą ☺️

      Usuń
    4. Ja się czasem skuszę jeszcze na żel ale z naturalnym składem :) zawsze zabieram żel do ciała na wczasy, jest to wygodna dla mnie forma. Nie muszę sie martwić o mydło.
      Córka kocha mydło chlebowe do ciała, a syn myje sie cały mydłem z Yope.


      Usuń
    5. Chlebowego mydła nie znam, w sumie slysze o nim pierwszy raz. Na wyjazdy tym bardziej preferuję mydło w kostce, bo ograniczam bagaz 😉

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty