Bruno Banani Pure Woman Mgiełka do ciała i woda toaletowa

Jakiś czas temu dostałam się do moich pierwszych testów w Klubie Recenzentki na wizaż.pl. Miałam okazje sprawdzić jak pachnie mgiełka do ciała oraz woda toaletowa Bruno Bananai Pure Woman. Przesyłka była pięknie zapakowana w uroczy kuferek wypełniony różowymi trocinami;)


Na początku musze się przyznać, że większe nadzieję wiązałam z wodą toaletową. Wiadomo mgiełki zawsze były delikatniejsze, a niektóre często pachniały alkoholem. W tym przypadku to mgiełka wypada lepiej! Ma dużą pojemność (250ml), świetny atomizer, który daje dużą i dobrze rozproszoną chmurę. Ze względu na ogromną pojemność można psikać się nią kilka razy dziennie. Ja najbardziej lubię wchodzić cała w pachnącą mgłę. Sam zapach jest taki trochę dziewczęcy, słodki, ale lekki i świeży. Dodaje energii i idealnie wpisuje się na te porę roku (wiosna/lato). Woda toaletowa pachnie praktycznie tak samo. Od mgiełki różni się flakonem, który według mnie jest uroczy oraz trwałością. Mgiełka zdecydowanie dłużej się utrzymuje zarówno na ubraniu jak i na skórze. Woda ze względu na swoje niewielkie gabaryty (20ml) idealnie nadaje się do noszenia nawet w najmniejszej torebce. 



Mgiełka kosztuje 54,99zł, a woda toaletowa 42zł za 20 ml. O dziwo flakon o większej pojemności (40ml) kosztuje praktycznie tyle samo. Według mnie zdecydowanie lepiej zainwestować w mgiełkę;) Woda wygrywa uroczym flakonem i dlatego warto ją kupić w zestawie z mgiełką tylko gdy chcemy sprawić komuś ładny prezent.

Nuta głowy: mango, czarna porzeczka, mandarynka.
Nuta serca: cyklamen, frezja, piwonia, nuty drzewne.
Nuta bazy: wanilia, ambra.

Co myślicie o takim pachnącym zestawie?
                                                                                                  
Atina.

Ps. Jeśli lubicie testować nowości, to polecam Wam zapisać się do Klubu Recenzentki na wizaż.pl. Jest tam mnóstwo różnych akcji. Ja ze swoją wrażliwą cerą musze być trochę wybredna i do wielu testów nawet się nie zgłaszam. Musicie też być cierpliwe, bo ja za nim załapałam się na test Bruno Banani to wysłałam kilka innych złoszeń, które niestety przeszły bez echa. 
Wiem też z pewnego źródła, że aby szybciej dostać się do testów, to warto być aktywną recenzentką na KWC;)


Komentarze

  1. Jestem ciekawa tego zapachu, natomiast mam tyle innych, że wykorzystam najpierw te swoje :D
    Super, że piszesz o takich możliwościach, ja na przykład nie miałam pojęcia, że istnieje szansa testowania rzeczy.. :)
    Zostaję na dłużej, pozdrawiam

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach możesz sprawdzić w drogerii, żeby w razie co wiedzieć czy Ci się podoba 😉
      Miło mi, że zostajesz na dłużej. Mam nadzieję, że uda Ci się załapać do testów na wizaż.pl 😊
      Pozdrawiam i lecę zajrzeć do Ciebie 😘

      Usuń
  2. Miałam go,fajny zapach,jednak u mnie słabo się utrzymywał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ta słaba trwałość dotyczy mgiełki czy wody? Bo jeśli wody to u mnie też marnie wypada pod tym względem 😏

      Usuń
  3. Z wody korzystałam i jestem w pełni zadowolona. Super produkt - polecam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mgiełka wygląda zachęcająco, czas chyba spróbować polecanych przez Ciebie produktów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie mi bardzo miło jeśli znajdziesz tu dla siebie jakieś kosmetyczne perelki 😊💓

      Usuń
  5. Szukałam prawdziwych perfum, a wszędzie tylko woda toaletowa. Perfumy z tej serii też można dostać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co się orientuje to na zagranicznych stronach są dostępne też perfumy

      Usuń
  6. Nigdy ich nie używałam, ale słyszałam dużo dobrego o kosmetykach BB.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty