Pięć mydeł od Bydgoska Wytwórnia Mydła

Przedstawiam Wam kolejną polską firmę, która skusiła mnie swoimi kosmetykami. Na razie zamówiłam tylko mydła, bo w zapasach zaczęło wiać pustkami. Bydgoska Wytwórnia Mydła kupiła mnie wszystkim. Nazwą, logiem, ceną i oczywiście samymi produktami! Bardzo mi się podoba, to że ich mydła mają piękne składy, cudownie pachną oraz mają minimalistyczne opakowania. Na razie używam tylko jednego z nich, ale na pewno zużyje je wszystkie i postaram się tu zamieścić ich recenzje. 


Mydła na które się skusiłam to: lawendowe, różane, hibiskus, peeling brzoskwiniowy, mydlnica lekarska i shea. Hibiskus i mydlnicę lekarską wzięłam z myślą o myciu twarzy, peelnig brzoskwiniowy do kąpieli, a róże i lawendę kocham nad życie, więc nie mogło ich zabraknąć w moim zamówieniu. Wszystkich mydeł używam też do mycia dłoni, bo musicie wiedzieć, że takie naturalne kostki nic, a nic nie wysuszają. Moje dłonie uwielbiają te olejowe kosteczki. 


Lawendowe - regeneruje i łagodnie myje skórę. Działa relaksująco. Idealne dla skóry dojrzałej i problematycznej. Pachnie mocno prawdziwą lawendą!
Różane - o działaniu kojącym i przeciwstarzeniowym. Łagodzi zaczerwienienia i rozjaśnia cerę. Polecane do cery suchej, dojrzałej, tłustej i naczynkowej. Pachnie różą, ale bardzo delikatnie. 
Hibiskus - idelane do cery naczynkowej i suchej. Pomaga likwidować przebarwienia skórne i wyrównuje koloryt skóry. Pachnie bardzo owocowo. Zapach jak na naturalne mydło jest mocno wyczuwalny, co mnie akurat bardzo cieszy ;) Tej kostki już używam i muszę Wam napisać, że jestem nią zachwycona. Rano cera jest dobrze nawilżona, lekko rozjaśniona  i jakby bardziej wypoczęta niż zwykle! 
Peeling brzoskwiniowy - drobno zmielone pestki brzoskwiń świetnie zdzierają martwy naskórek. Nadaje się do peelingu całego ciała. Pachnie owocami (mango i brzoskwinia). Jak dla mnie zapach mógłby być intensywniejszy ;d
Mydlnica lekarska i shea - nadaje skórze miękkości i gładkości. Może być stosowana przez osoby posiadające cerę wrażliwą. Zapach bardzo delikatny, aczkolwiek przyjemny.

Zapachy oceniam na podstawie niuchania kostek w czasie pisania tej notki. Podczas kąpieli moje odczucia mogą się zmienić. Także wyczekujcie pełnych recenzji ;)
Kostki ważą około 85g i kosztują 15zł za sztukę. 

Koniecznie zajrzyjcie na stronę Bydgoskiej Wytwóni Mydła i sprawdźcie jakie jeszcze inne kosmetyki mają w swojej ofercie ;)

Atina.

Komentarze

  1. Jakie piękne mydełka. Super pomysł na prezent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz racje :) ja bym się bardzo ucieszyła jak bym dostała takie mydełka w prezencie ;)))

      Usuń
  2. Jak pięknie zapakowane, aż szkoda ich ruszać :):):) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie tylko jedno zostało rozpieczętowane ;d reszta czeka i pięknie wygląda ;)))
      Również pozdrawiam ;*

      Usuń
  3. Kusi mnie ten hibiskus i peeling brzoskwiniowy ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja jeszcze napiszę, że hibiskus jest mocno kremowy i bardzo dobrze się pieni :) peeling brzoskwiniowy jeszcze czeka na swoją kolej, ale przyznam się, że już bym chciała go wypróbować ;d

      Usuń
  4. Nie używam takich mydełek, wolę mydło w płynie. Jednak ten jeden raz bym wypróbowała:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mydełka mam w planach kupić jak będzie mi dane jechać do Polski na wakacje. :) Markę znam ze słyszenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też długo ja znałam że słyszenia, aż w końcu mam ją u siebie 😊 cieszę sie, że w końcu zdecydowałam się na te zakupy 😉

      Usuń
  6. Z Bydgoskiej Wytwórni Mydła miałam kilka produktów i dobrze się u mnie sprawdziły. Za mydłami w kostce nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że sporo osób nie lubi mydeł w kostek, a one są takie słodkie i przede wszystkim dobre składowo. Wystarczy dokupić piękna mydelniczkę, najlepiej z dziurkami i mamy idealny zestaw do wszystkiego 😉 W dodatku wytwarzamy mniej śmieci, bo mydełka zazwyczaj pakowane są tylko w papier. Mi odpada butelka po mydle w płynie do rąk, butelka po żelu pod prysznic i butelką po żelu do twarzy. Uwazam, że to całkiem sporo jak na jedna osobę 😉

      Usuń
  7. Przepięknie się prezentują. Ja akurat za mydłami w kostce nie przepadam, ale mój chłopak z kolei je uwielbia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj, a może się przekonasz. Według mnie naprawdę warto 😉 tylko kup takie z dobrym składem jak np. te z Bydgoska Wytwórnia Mydła 💚

      Usuń
  8. Super, od jakiegoś czasu wspieram aktywnie polskie firm. Z pewnością spróbuje tych mydełek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio te kupuje tylko od polskich firm. Mają tak dobre produkty, że robię to z ogromną przyjemnością 😊

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty