Madara Plant Stem Cell Przeciwzmarszczkowy krem do twarzy z filtrem SPF30 - UWAGA UCZULA!

Rozświetlający, tonujący krem przeciwzmarszczkowy z mineralnym filtrem przeciwsłonecznym o faktorze SPF 30. Krem zapewnia wysoką ochronę skórze twarzy przed niebezpiecznym promieniowania UVA i UVB. Formuła kremu została oparta m.in. o komórki macierzyste z nadbałtyckiego pszczelnika wąskolistnego. Składnik ten zapewnia skórze potężną dawkę antyoksydantów, chroni skórę przed zanieczyszczeniami i niekorzystnym promieniowaniem słonecznym. Kosmetyk nawilża, regeneruje i pomaga opóźnić procesy starzenia się skóry. 

Pojemność: 40ml
Cena: 119zł
Sklep: drogerie internetowe


Bardzo bym chciała, ale nie mogę napisać o tym kremie w samych superlatywach. Przez pierwszy tydzień byłam nim zachwycona. Pięknie nawilżał, wyrównywał koloryt, zmniejszał widoczność porów, nie zwiększał błysku, świetnie współpracował z moimi mineralnymi podkładami. Normalnie  cud, miód i orzeszki! Pielęgnacyjnie lepiej wypadał od mojego ulubieńca Heliocare SPF50. Niestety po tygodniu używania dostałam uczulenia. Nie takiego jak zazwyczaj. Tym razem zapalenie rozwijało się wolniej, lecz z każdym kolejnym użyciem stan mojej cery się pogarszał. Krem odstawiałam i wprowadzałam do swojej pielęgnacji trzy razy, więc mam pewność, że to on jest winny tej całej nieprzyjemnej sytuacji. 
Szkoda, bo miał szansę zostać moim kosmetycznym hitem! Ma cudowny skład, ale producent umieścił tam coś co mnie uczula. Możliwe, że to wina kompozycji zapachowej, która jest miła dla nosa, ale już nie dla skóry;/ Wiem, że nie jestem w tym całkiem odosobniona, więc jeśli macie wrażliwą cerę to dobrze rozważcie zakup tego kremu!

Skład:
Aloe Barbadensis (Aloe) Leaf Juice, Zinc Oxide, Isoamyl Lauraten, Dicaprylyl Carobinate, Glycerin**, Sorbitan Olivate, Cera Alba (Bees Wax)*, Lecithin, Polyglyceryl-2 Dipolyhydroxystearate, Silica, Cellulose, Dracocephalum Ruyschiana (Dragonhead) Cell culture extract, Camellia Sinensis Leaf Extract, Quercus Robur (Oak) Bark Extract, Vitis Vinifera (Grape) Seed Extract, Hydrolyzed Hyaluronic Acid, Sodium Hyaluronate, Sodium Chloride, Aroma/Fragrance, Rubus Idaeus (Raspberry) Seed Oil*, Sorbitan Caprylate, CI 77492 (iron oxide)***, Palmitic acid, Stearic acid, Propanediol, Benzoic acid, CI 77499, CI 77491 (Iron Oxides)****, Agua/water, Ascorbyl Palmitate (Vitamin C), Sodium phytate, Tocopherol (Vitamina E), Potassium hydroxide, Benzyl salicylate***, Limonene***, Citral***, Linalool***, Eugenol***

Dajcie znać czy używałyście tego kremu i czy u Was też wywołał alergie skórną?

Atina.

Komentarze

  1. Firma zupełnie mi nieznana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam jeszcze kiedyś ich miniaturkę serum Time Miracle. Także też nie za wiele 🙁

      Usuń
    2. Ja mam bardzo duzo ich próbek i szczerze wielość śmierdzi alko...
      zachwyciły mnie 2 produkty. Planuje na początku maja dużą recenzje ich produktów. :) bo właśnie mam miesiąc z próbkami :)

      Usuń
  2. Bardzo przydatna recenzja. Dobrze wiedzieć, że uczula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, ze tak uważasz. Chciałam przestrzec posiadaczki wrażliwej cery.

      Usuń
  3. To mnie wystraszylas. Ostatnio zamówiłam kilka próbek filtrów z Madary.
    Jeden przetestowałam i jest Ok. Ale zapycha.

    Liczyłam na ten właśnie co opisałaś... teraz strach testować 🤣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko mi coś doradzić, ale jeśli nie masz wrażliwej cery to możesz spróbować, może Cię nie uczyli. Wiele dziewczyn chwali sobie ten krem. Ja mam powiedziałabym bardzo wrazliwa skore, głównie na chemiczne konserwanty. Przy tym kremie okazało się, że i kompozycje zapachowe mi nie służą. 🙁

      Usuń
    2. A który Cię zapchał? Ten mój pielęgnacyjnie wypadał super.

      Usuń
    3. Okazalo sie, ze to nie był krem z filtrem.
      Testowałam WEIGHTLESS SUN MILK SPF20
      I teraz mogę powiedzieć, ze jest super.
      Tylko szkoda, ze słaby filtr. Wolałabym 30 albo nawet więcej.

      Użyłam tego Twojego niedawno i nie uczulił mnie. :) jest Ok.

      Usuń
    4. to super! będziesz mogła zaopatrzyć się w pełen wymiar i cieszyć się jego właściwościami pielęgnacyjnymi ;)

      Usuń
  4. Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o kosmetykach naturalnych o olejku CBD to koniecznie zobaczcie a stronę https://polakuleczsiesam.pl/olej-cbd-co-warto-o-nim-wiedziec/ ten artykuł opisuje jak stosować i czy warto stosować takie kosmetyki. Polecam poczytać.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty