Bydgoska Wytwórnia Mydła Hibiskus mydło do cery naczynkowej

Mydło do cery naczynkowej HIBISKUS odświeża skórę i pięknie pachnie. Pomaga likwidować przebarwienia skórne i wyrównuje koloryt skóry. Mydło przeznaczone do cery suchej i naczynkowej. Napar z hibiskusa warto pić, aby zachować świeżą cerę. Jednak produkt świetnie działa też jako składnik kosmetyczny. Napar pomaga likwidować przebarwienia skórne oraz wyrównywać koloryt skóry. W kwiecie hibiskusa można odnaleźć sole mineralne czy kwasy organiczne (np. jabłkowy, cytrynowy itp.).

Waga: 85g
Cena: 15zł
Sklep: Bydgoska Wytwórnia Mydła


Mydła Hibiskus używam głównie do mycia twarzy i rąk. Od czasu do czasu zdarzyło mi się umyć nim całe ciało. Pamiętam moje pierwsze wrażenia po umyciu nim twarzy. Skóra na drugi dzień była jaśniejsza i zdecydowanie lepiej nawilżona. Niestety nie odnotowałam żadnego wpływu na moje naczynka, ale jak wiecie z naczynkami nie jest łatwo. Jeśli się nie powiększyły, to już połowa sukcesu ;)
Kostka od Bydgoskiej Wytwórni Mydła jest naprawdę mega nawilżaczem. Odkąd myję nią dłonie nie narzekam na przesuszenie, świąd czy alergie. Przestałam używać kremu do rąk, bo nie czuję już takiej potrzeby. 
Hibiskus pięknie pachnie owocami, ale po kilku użyciach przestałam już je czuć. Nie wiem czy się przyzwyczaiłam, czy może zapach się ulotnił? 
W składzie oprócz naparu z hibiskusa znajdziemy jeszcze olej konopny i olej rycynowy. Mamy tu też dwie substancje pianotwórcze pochodzenia roślinnego -  Oliwian Sodu oraz Kokosan Sodu. Osobiście wolę jak mydła w swoim składzie maja tylko oleje i wyciągi roślinne, ale w tym przypadku nie odczułam żadnych negatywnych skutków dodania tych dwóch substancji. Teraz już wiem dlaczego to mydło tak dobrze się pieni ;)


Skład:
Sodium Olivate, Herbal Infusion (Hibiscus Rosa-Sinensis), Sodium Cannabis Sativa (Hemp) Seed Oil, Sodium Cocoate, Sodium Hydroxide, Sodium Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, Aroma.

Co myślicie o tym mydełku od Bydgoskiej Wytwórni Mydła? Macie ochotę je przetestować?

Atina.

Komentarze

  1. Zapowiada się bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Looks nice, I like these soaps :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę wypróbować, tym bardziej, że mam skórę naczynkową:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam kilka naczynek w okolicy nosa i jak pisałam nie zauważyłam żadnych zmian w ich wyglądzie, ale myślę że takie mydło będzie na pewno lepszym wyborem niż inne myjadlo 😉

      Usuń
  4. Zachęcający opis, mydło jest też stosunkowo tanie, wiec warto wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od jakiegoś czasu stawiam wyłącznie na produkty pochodzące od polskich marek. Zapisuje na listę te mydełko ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w sumie też ostatnio kupuje głównie polskie produkty 🙂 są tak dobre, że nikt nie musi mnie do tego specjalnie namawiać 😁

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa i przede wszystkim tania opcja. Myślę, że warto wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe sa te kosmetyki, sama bede musiała sobie kupić tez cos naturalnego, bo moja skóra zaraz źle reaguje chemię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie warto spróbować naturalnych kosmetyków. Moja cera też czesto źle reaguje na chemiczne kosmetyki. Głównie szkodzą jej sls-y, konserwanty i sztuczne zapachy :) z naturą o wiele bardziej mi po drodze ;)

      Usuń
  9. Super sprawa takie mydło, naprawdę ja szukam też takiech produktów, zeby były poprostu naturalne i dobrej jakości i ładnie pachniały, nad reszta się ne zastanawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty