Dolina Czeremchy Mydło do twarzy Niebieskie Dzwonki

Dolina Czeremchy jest niezwykle ciekawą firmą. Ich produkty pięknie wyglądają i obłędnie pachną. Mydło z dzisiejszej notki jest moim pierwszym produktem od nich. Niebieskie Dzwonki przykuły moją uwagę już samą nazwą oraz kolorem ;) Czy jestem zadowolona z tego produktu, dowiecie się z dalszej części notki.


Niestety jest to pierwsze mydło naturalne, na którym się zawiodłam. Kostka bardzo szybko zaczęła pękać i rozpadać się na mniejsze kawałki. To było bardzo denerwujące i przyczyniło się do szybszego zużycia mydła. Małe kawałki po zmydleniu stawały się jeszcze mniejsze. Musiałam je wyrzucać, bo były niewygodne w użyciu. Z tego względu na pewno nie sięgnę po kolejne mydło od Doliny Czeremchy;/ Chyba, że producent ulepszy swoje formuły. 
Poza tym nie mam większych zastrzeżeń do tego produktu. Mydło ładnie nawilża, nie podrażnia i pięknie pachnie polnymi kwiatami. Myłam nim twarz oraz dłonie. Co ciekawe zauważyłam, że skóra dłoni bardzo pojaśniała odkąd funduje im mycie Niebieskimi Dzwonkami
Pomimo że w składzie znajdują się perfumy, to produkt był bardzo delikatny i nie wywołał u mnie żadnych niepożądanych efektów. Jeśli jednak masz bardzo wrażliwą skórę, to lepiej nie ryzykuj! 

Skład:
Sodium Shea Butterate, Sodium Cocoate, Sodium Olivate, Sodium Ricinoleate, Mangifera Indica Seed Butter, Ribes Nigrum Seed Oil, Parfum, Kaolin, Glycerine, Corylus Avellana Oil, CI 77891**, Cocos Nucifera Milk, Sodium Lactate, CI 77019**, CI 77007**, CI 77861**

Znacie kosmetyki Dolina Czeremchy? Czy Wasze mydła od nich również szybko się rozpadały?

Atina.

Komentarze

  1. Nie jestem fanką mydeł w kostce. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do mnie niestety całkowicie nie przemawia tego typu forma mydła. Miałam wiele podejść do tych naturalnych i za każdym razem nie byłam do końca zadowolona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co Ci konkretnie przeszkadzalo? Dla mnie takie mydła w kostce z do tym składem to najlepsza opcja z możliwych 🙂

      Usuń
  3. Nie miałam nigdy mydła z tej firmy i chyba po nie sięgnę skoro się rozpadają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ta wada bardzo zniechęca do ponownego zakupu 🙁

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Mydła nie polecam, ale może inne produkty lepiej się spiszą 😉

      Usuń
  5. Pierwszy raz spotykam się z tego typu produktem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mydełka naturalne są super, koniecznie sprobój, np. tych z Bydgoskiej Wytwórni Mydła. Pisałam o nich na blogu 😊

      Usuń
  6. Pierwszy raz słyszę o tej marce

    OdpowiedzUsuń
  7. Korzystałam z mydła i mi się spodobało. Szkoda, że Tobie nie przypadło do gustu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Tobie nie rozpadało się na mniejsze części podczas używania?

      Usuń
  8. Ja z tej firmy wykorzystywałam odżywkę do włosów, również w kostce i byłam bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam od nich szampon w kostce, ale jeszcze go nie uzywalam. Mam nadzieję, że wypadnie lepiej od mydła 😉

      Usuń
  9. U mnie tak samo kończy praktycznie każdy tego typu produkt, bez znaczenia jaka jest marka, zawsze mam kilka części mydła :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja spotkałam się z tym pierwszy raz. Do tej pory nic mi się nie rozpadało, a juz trochę tych mydeł miałam 😉

      Usuń
  10. O mydełkach wiele słyszałam.
    Ale kurde jak kiepskie to nie mam ochoty kupować. Chociaż pamietam, ze miałam na liście aby kupić.

    Niestety nie każde mydełka sie sprawdzają. :) a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja do tej pory trafiałam na same fajne mydła 🙂
      To jest pierwszy przypadek kiedy się tak mocno rozczarowałam.

      Usuń
    2. Ja sie rozczarowałam Natural Secrets. Ciapało się i to bardzo.
      Przez co szybko zużyłam.
      A kupiłam az 2 mydełka od nich.

      Usuń
    3. Z tej firmy jeszcze nic nie miałam. Postaram się zapamiętać, żeby nie brać mydła.

      Usuń
  11. Skład wydaje się bardzo przyjemny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Składniki ciekawe, tylko jeśli mydło ma być do mycia twarzy to perfumy niestety moga podrażniać i uczulac. Na szczęście w tym przypadku moja cera nie ucierpiała, ale jeśli ktoś ma wrażliwsza cerę od mojej to kto wiek jak taka skóra zareaguje ☹️

      Usuń
  12. Ja mam jakąś piankę do mycia twarzy - sprawdza się bardzo dobrze. Ostatnio trafiłam też na ten artykuł https://magazyn.ceneo.pl/artykuly/Worki-pod-oczami-5-najlepszych-kosmetykow-ktore-pomoga-sie-ich-pozbyc i zastanawiam się nad zamówieniem kosmetyków, które pomogą mi zwalczyć worki pod oczami. Strasznie mnie przytłaczają :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam często worki pod oczami, ale głównie z niewyspania i z odwodnienia.
      Polecam sen, picie wody, dobry krem nawiżający i serum z witaminą C.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty