Femme Luxe, czyli moja sesja zdjęciowa pół żartem, pół serio

Od czasu do czasu otrzymuję maila z propozycją współpracy od sklepu odzieżowego Femme Luxe. Wiekszość z Was na pewno kojarzy te ubrania z innych blogów. Wcześniej nie byłam zainteresowana tymi ciuszkami, bo nic tam dla siebie nie widziałam. Ostatnio jednak weszłam na post którejś z Was i zobaczyłam, że do wyboru są też T-shirty i dresy. Wtedy zmieniłam zdanie i poczyniłam swoje pierwsze zamówienie. Dziś powiem Wam czy jestem z niego zadowolona oraz pokaże Wam wynik mojej pierwszej, spontanicznej sesji zdjęciowej prezentującej ubrania od Femme Luxe


Na pierwszy ogień idzie T-shirt z napisem "Champagne is always the answer". Lubię tego typu koszulki nosić na co dzień. Ten model spodobał mi się głównie ze względu na napis;d  Wybrałam rozmiar M/L i jak dla mnie mógłby być większy. Niestety składając zamówienie nie przejrzałam tabeli z rozmiarami, więc sama jestem sobie winna. Wszystko brałam w rozmiarze L. Koszulka nie jest na mnie za mała, ale aktualnie preferuje luźniejsze fasony. 
Plus za to, że materiał to 100% bawełny. 


Drugi T-shirt, który też jest w rozmiarze L, ma zupełnie inny krój i jest na mnie właśnie taki, jak chciałam, czyli przyluźny. Tu spodobał mi się format napisu. Samo przesłanie "Baby Girl" nieszczególnie do mnie pasuje, ale co tam ;)
Koszulka też jest wykonana z bawełny. 


Kolejna koszulka jest niestety wykonana z poliestru czego sama bardzo nie lubię, bo jak jest gorąco, to się zaczynam dusić i pocić, a jak jest chłodniej to zaraz mi zimno. Szkoda, że na stronie sklepu nie podają składu materiału. Gdybym sama zapłaciła za to zamówienie, to byłabym bardzo niezadowolona, że nie jest to bawełna. Sama koszulka wygląda bardzo fajnie. Jest ciut przykrótka, ale super prezentuje się wpuszczona w spodnie z wyższym stanem. Do tego ma wszyte poduszki na ramionach, co jest teraz bardzo modne!


Na sam koniec został dres, który również jest z poliestru. Pięknie wygląda! Świetnie leży, tylko ten nieszczęsny materiał. Spodnie są z wysokim stanem i mają obcisłe nogawki przy kostkach. Bluza jest lekko oversize. Gdyby to była bawełna, to byłby mój hit!

Podsumowując, jestem zadowolona tak pół na pół. Głównie ze względu na brak informacji o materiałach na stonie. Rozmiary mogłam lepiej sprawdzić w tabeli i wtedy pewnie pierwszy T-shirt wzięłabym rozmiar większy. 
Muszę wspomnieć, że Femme Luxe przyjmuje zwroty w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. 


Ps. Mam 170 cm wzrostu. 

Co myślicie o ubraniach, jakie wybrałam z Femme Luxe oraz jak Wam się podoba moja "sesja zdjeciowa" ? Chciałybyście zobaczyć kolejne?

Atina.

Komentarze

  1. Bardzo fajnie wyglądasz w cicuchach :D zgadzam się, że mogli by podawać skład ubrań na stronie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ❤️
      Ja zawsze zwracam uwagę na skład, bo w nie każdym materiale czuje się komfortowo.

      Usuń
  2. Bardzo fajne koszulki są tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, polecam szczególnie tą drugą. Skradła moje serce 😊

      Usuń
  3. Druga propozycja najładniejsza. Fajna, minimalistyczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ten T-shirt najbardziej mi się podoba i w nim chodzę najczęściej 🙂

      Usuń
  4. Mi się najbardziej podoba wersja nr 3 - na sportowo, a bardzo fajnie wygląda

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty