Miodowa Mydlarnia Nawilżający eliksir do twarzy Śliwka z szafranem

Eliksir do twarzy o wybitnie nawilżających właściwościach, na bazie nierafinowanych, tłoczonych na zimno: oleju z pestek śliwek i oleju szafranowego, bogaty w witaminę E – zwaną witaminą młodości oraz ekstrakt z rozmarynu – o silnym działaniu antyoksydacyjnym i przeciwstarzeniowym

Pojemność: 30ml
Cena: 46zł
Sklep: Miodowa Mydlarnia


W mojej wieczornej pielęgnacji skóry twarzy nie może zabraknąć olejków. Ostatnio używałam sobie pięknie pachnącej marcepanem Śliwki z szafranem od Miodowej Mydlarni. Produkt ten mieści się w szklanej buteleczce z pipetą i tu od razu się przyczepię, że korek ciężko chodził. Prawie co wieczór miałam problem z jego odkręceniem. Miałam takie wrażenie, jakby zakrętka się przekręciła, ale wystarczyło mocniej ścisnąć i korek się odkręcał. 
Teraz przejdę już do samych pozytywów :) Eliksir cudownie nawilża, zmiękcza i odżywia skórę. Szybko się wchłania - choć wiadomo, że to olejek, więc nigdy nie wchłonie się całkowicie. Nie zapycha i nie podrażnia, bo ma prosty, naturalny skład. Olej śliwkowy zawarty w eliksirze jest nierafinowany, tłoczony na zimno, co oznacza, że zachował on wszystkie swoje dobroczynne właściwości, takie jak ogromne ilości nienasyconych kwasów tłuszczowych  (NNKT), witaminę E , betakaroten oraz fitosterole. 
Na koniec dodam, że produkt jest bardzo wydajny i wystarczył mi na kilka miesięcy wieczornej pielęgnacji twarzy. Pod koniec używania dodawałam do niego kilka kropel pomarańczowego olejku eterycznego. Jest to moja nowa metoda na zwiększenie w olejowych serach działania przeciwzmarszczkowego oraz relaksującego. Polecam Wam spróbować tej techniki ;) Może to być każdy inny olejek eteryczny, ale wcześniej zapoznajcie się z jego działaniem oraz przeznaczeniem. Ja na razie stosowałam mandarynkowy, pomarańczowy i lawendowy. 
Postaram się niebawem napisać o tym osobną notkę na blogu.

Skład:
olej śliwkowy, olej szafranowy, witamina E, olej słonecznikowy, ekstrakt z rozmarynu.

Dajcie znać co myślicie o eliksirze od Miodowej Mydlarni oraz o mojej metodzie z dodawaniem olejków eterycznych do ser olejowych?

Atina.

Komentarze

  1. Bardzo mnie zaciekawił ten eleksir. Ta metoda z dodawaniem olejków bardzo fajna 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy olejek eteryczny ma inne właściwości, więc można sobie stuningować praktycznie każdy olej. Do tego dochodzi aromaterapia ☺️

      Usuń
  2. Nie testowałam tego produktu. :) Ale przyznaję, że ostatnimi czasy ta marka mocno zwróciła moją uwagę, szczególnie maseczki do twarzy i szczególnie wersja z truskawkami. Jeszcze nie testowałam, a już się zakochałam. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię i polecam ich balsamy do twarzy i ciała. Na jesień na pewno do nich wrócę 😉

      Usuń
  3. Ogólnie polubiłam olejki od kiedy nauczyłam się je stosować. Z chęcią poznałabym ten eliksir, ze względu na ciekawy skład i takie działanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Olejków w pielęgnacji twarzy się trochę boję. Firmy nie znam, ale mnie zainteresowała. Ta nazwa w ogóle jest taka apetyczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie spróbuj olejkow! Ja sobie nie wyobrażam wieczornej pielęgnacji bez olejowego serum. Zdecydowanie robi robotę 🙂

      Usuń
  5. Fajna ta pszczółka. Byłam na ich stronie i mają mnóstwo ciekawych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam szczególnie ich balsamy do twarzy i ciała. Ja je lubię stosować na noc w chłodniejsze pory roku. Mam cerę mieszana i teraz latem stawiam na lżejsze produkty.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty