Gliss Performance Treat Proteiny + Masło Kakaowe Nawilżająca maska do włosów 4w1

Nawilżająca maska do włosów z proteinami soi i masłem kakaowym do zniszczonych i suchych włosów. Zapewnia włosom równowagę nawilżenia oraz wzmacnia je i zabezpiecza przed łamliwością. 96% składników pochodzenia naturalnego*. *w tym woda.

Pojemność: 400ml
Cena: 20zł
Sklep: drogerie stacjonarne i internetowe
Ważność: 12 miesięcy od otwarcia


Maseczkę otrzymałam do testów od portalu wizaz.pl. Zarejestrowałam się w Klubie Recenzentki Wizaż i od czasu do czasu udaje mi się załapać na testy kosmetycznych nowości. 

Maska ma ogromną pojemność i obłędnie pachnie masłem kakaowym. Wygodny, niestety plastikowy słoik wystarcza na bardzo dłuuugo. Produkt można stosować na cztery różne sposoby:
1. Delikatna Pielęgnacja - przed myciem włosów szamponem
2. Odżywka do spłukiwania - łatwe rozczesywanie
3. Maska - intensywna regeneracja
4. Kuracja bez spłukiwania - na końcówki włosów


Sama najchętniej używam jej jako odżywki do spłukiwania. Lubię po nią sięgać szczególnie po farbowaniu włosów, bo wtedy moje kosmyki wymagają silnej i natychmiastowej regeneracji oraz głębokiego nawilżenia. Maska bardzo dobrze sobie radzi z moimi sianowatymi końcówkami. Do tego zdecydowania ułatwia rozczesywanie. Włosy od razu stają się gładkie, wręcz śliskie w dotyku. Po wysuszeniu są sypkie i wygładzone. Przy moich szybko przetłuszczających się włosach nakładam ją omijając nasadę głowy. Robię tak ze wszystkimi maskami. Ta metoda najlepiej się u mnie sprawdza. 


W składzie rzeczywiście znajdziemy proteiny soi oraz masło kakaowe. Do tego jest tu jeszcze olej z moreli i pantenol. Niezbyt dużo tych dobroci, ale działanie jest bardzo przyjemne. Ja lubię mieć w łazience przynajmniej jedną maskę czy odżywkę drogeryjną. Cenię je za natychmiastowe działanie. 
Z tej serii dostępne są jeszcze dwie inne wersje: z olejem babassu, który nabłyszcza i z masłem shea, które odżywia. 

Skład:
Aqua (Water, Eau), Cetearyl Alcohol, Isopropyl Myristate, Behentrimonium Chloride, Distearoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter*, Prunus Armeniaca (Apricot) Kernel Oil, Panthenol, Hydrolyzed Soy Protein, Stearamidopropyl Dimethylamine, Cetyl Palmitate, Parfum (Fragrance), Isopropyl Alcohol, Citric Acid, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Sodium Benzoate, Dimethicone, Cetrimonium Chloride, Phenoxyethanol, Methylparaben, Benzyl Alcohol, Limonene

Znacie maski 4w1 Gliss Performance? Stosujecie drogeryjne produkty w Waszej włosowej pielęgnacji? 
Atina. 




Komentarze

  1. Słyszałam o tych maskach, ale jeszcze nie testowałam. Może się skuszę za jakiś czas. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie stosowałam wcześniej takich masek, bardzo fajna wydaje się ta maska, fajnie, że można ją stosować na cztery sposoby 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio polubiłam produkty Gliss, ale tej maski jeszcze nie miałam okazji używać. Możliwe, że wypróbuję jako dwie pierwsze opcje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w swoim arsenale mam jeszcze ekspresowa odżywke w sprayu do włosów od Gliss i też bardzo ja lubię 🙂

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty