Wspieraj ze mną małe polskie firmy - Wilcza Jagoda

Wilcza Jagoda już od dłuższego czasu kusiła mnie swoimi wyrobami, ale nie było zbytnio powodu do złożenia u nich zamówienia. Szafki uginają się od zapasów, a braki pojawiają się bardzo rzadko i w pojedynczych sztukach. Dopiero gdy zobaczyłam, że właściciele tworzą urocze box'y z mini kosmetykami, to od razu pomyślałam, że to super pomysł na poznanie tych produktów. Z tego, co się orientuje to box'y wychodzą co miesiąc i niestety jest ich ograniczona liczba. Aby go zdobyć, musiałam zgłosić się mejlowo i zmieścić się w pierwszej pięćdziesiątce chętnych.  Informacja o przyjmowanych zgłoszeniach pojawia się na Instagramie i na Facebooku Wilczej Jagody. Koszt takiego box'a to 35zł już z przesyłką. 


Uwielbiam poznawać nowe kosmetyki, więc zestaw takich uroczych miniaturek to dla mnie nie lada gratka ;))) Wszystko było pięknie zapakowane w duchu zero waste. Pudełka i wypełnienie na pewno wykorzystam do ponownej wysyłki. 


W środku znalazłam miniaturowy słoiczek z delikatnym masełkiem Lawenda Mięta, mini szampon w kostce Zielony Gaj oraz siedem mini mydełek: Lawenda, Różana Dolina, Jagoda, Malina z Solą, Czarny Jeleń, Jaśmin i Wagabunda. Moim największym faworytem była Jagoda i to ona najmocniej pachnie w całym pudełku ;D 
Jestem oczarowana tym zestawem i fajnie byłoby móc kupić podobne u innych twórców;)


Tak jak pisałam niewielkie mam potrzeby kosmetyczne, ale przy okazji zakupu box'a dobrałam sobie olej do wieczornej pielęgnacji twarzy. Akurat w tej kategorii nie mam zbyt dużych zapasów. Olej Prosto z Krzaka to macerat olejowy z liści czarnej porzeczki, który podobno sprawdzi się przy cerze dojrzałej. Butelka o pojemności 30ml kosztuje 18zł, to niedużo jeśli produkt okażę się dobry ;)

Co myślicie o moim kolejnym kosmetycznym odkryciu? Ciekawe jesteście mojej opinii na temat kosmetyków Wilcza Jagoda?

Atina.

Komentarze

  1. Polskie firmy zawsze warto wspierać - szczególnie jeżeli produkują dobre rzeczy. Do tej pory nie znałam tej firmy, ale zdecydowanie mam ochotę wypróbować ich produkty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zacząć właśnie od takiego pudełka z miniaturkami 😊 Sierpniowa edycja powinna pojawić się na początku września 😉

      Usuń
  2. Bardzo ciekawy blog! Na pewno będę tutaj częściej zaglądać. Nie myślałaś o reklamie dla swojego bloga? Od siebie mogę polecić usługi tej agencji marketingowej http://kreacjasukcesu.pl Pomoże ci ona wypromować blog i dotrzeć do nowych czytelników.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę sie, że Ci się u mnie podoba :) Zapraszam i gorąco pozdrawiam 😊

      Usuń
  3. Cóż za cudowny pomysł na prezent nie tylko dla ekologicznego freaka, ja byłabym wzniebowzięta po otrzymaniu takiego naturalnego boxa :) Zdecydowanie postaram się załapać na następną edycję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, te małe cudenka wywołują duży uśmiech 😉💚

      Usuń
  4. Zdecydowanie! Polskie firmy oferujące naturalne kosmetyki to faworyci dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesujące produkty. Wyglądają przepięknie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty