Vianek Odżywczy balsam do ciała z ekstraktem z miodunki, lnu i nagietka

Aromatyczny balsam do ciała z ekstraktami miodunki, lnu i nagietka do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju skóry. Odżywia, zmiękcza i uelastycznia. Dzięki zawartości olejów rokitnikowego i z pestek moreli długotrwale nawilża i wzmacnia naskórek, sprawiając, że staje się on bardziej sprężysty. Balsam wzbogacony został miodem – składnikiem, który znany jest ze swoich właściwości regenerujących.

Pojemność: 300ml

Cena: 21zł

Sklep: Sylveco


Moje pierwsze skojarzenia z tym balsamem to przystępna cena, duża pojemność (aż 300ml), przyjemny skład oraz intensywny zapach. Balsam jest odżywczy, ale ma na tyle lekką konsystencję, że lepiej sprawdzał się u mnie latem. Teraz musiałabym stosować go codziennie, aby utrzymać odpowiedni poziom nawilżenia, szczególnie stóp i łydek. Przyznam się, że nie jestem regularna w dbaniu o skórę ciała i lubię jak kosmetyki są na tyle dobre, że mogę sobie pozwolić na stosowanie ich co drugi, trzeci dzień. Z tym balsamem zimą to niemożliwe. Zapach jest bardzo świeży i energetyzujący, przez co znowu bardziej pasuje mi do stosowania latem. Opakowanie jest ładne i bardzo wygodne. 

W składzie znajdziemy takie dobroci jak olej sojowy, ekstrakt z miodu, olej z pestek moreli, ekstrakt z miodunki, lnu i nagietka, olejek z rokitnika i witamina E.

Skład: Aqua, Glycine Soja Oil, Glycerin, Sorbitan Stearate, Sucrose Cocoate, Mel Extract, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Glyceryl Stearate, Pulmonaria Officinalis Extract, Linum Usitatissimum Seed Extract, Calendula Officinalis Flower Extract, Stearic Acid, Cetearyl Alcohol, Hippophae Rhamnoides Oil, Lecithin, Tocopheryl Acetate, Xanthan Gum, Benzyl Alcohol, Parfum, Dehydroacetic Acid, Limonene, Linalool.

Produkt przyjemny, aczkolwiek jak już pisałam zdecydowanie lepiej sprawdzi się latem. Możliwe, że w moim przypadku zimą powinnam sięgać po gęste masła do ciała, a nie po balsamy.

Znacie kosmetyki Vianek do pielęgnacji ciała? Jaka jest Wasza opinia na ich temat?

Atina.

Komentarze

  1. Nie używałam nigdy kosmetyków Vianka do ciała, ale miałam z tej serii zapachowej chyba krem pod oczy i zapach mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki Vianek są całkiem przyjemne i przede wszystkim łatwo dostępne. Od czasu do czasu coś tam sobie od nich probuje :)

      Usuń
  2. Markę znam szczególnie z kremow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam kilka próbek ich kremów i były całkiem, całkiem 😉

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja właśnie się dowiedziałam, że też wolę masełka, a już na pewno teraz gdy zimno i skóra jest bardziej sucha 😁😉

      Usuń
  4. Mi osobiście coś Vianek nie podchodzi jako marka, wszystko co miałam nie specjalnie się spisywało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najlepiej wspominam płyny micelarne i kosmetyki do włosów. Reszta jak na razie taka sobie, ale nie miałam tego dużo. Może jeszcze kiedyś spróbuję ich masla do ciała.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty