Nova Kosmetyki Czarna Porzeczka & Słonecznik Naturalne kosmetyki w mojej wieczornej pielęgnacji twarzy

Witajcie, dziś przygotowałam dla Was recenzję trzech naturalnych kosmetyków firmy Nova Kosmetyki z serii Czarna Porzeczka & Słonecznik. Ich receptury oparte są na ekstraktach i olejach roślinnych pozyskiwanych z rodzimych upraw: czarnej porzeczki i słonecznika. Kosmetyki te idealnie sprawdzą się przy skórze problematycznej, czyli takiej jak moja ;) Cery wrażliwe będą szczęśliwe, gdyż produkty te nie zawierają konserwantów ani kompozycji zapachowych. W dodatku wszystko jest zapakowane w ciemne szkło, co jest ekologiczne, dobre dla produktu oraz miłe dla oka. Szklane opakowania choćby najprostsze zawsze prezentują się elegancko. Aby ograniczyć zużycie papieru, firma celowo zrezygnowała z kartonika zewnętrznego i wszystkie informacje umieszczone są na etykiecie produktu. Materiał, z którego wykonana jest etykieta, pochodzi z recyklingu oraz zawiera pozostałości skórek owoców po produkcji soku. Naprawdę firma włożyła dużo pracy, aby ich kosmetyki były zdrowe i ekologiczne. Bardzo mi się to podoba!


Olejek do mycia twarzy dla skóry suchej i wrażliwej

Olejki do mycia twarzy to jest coś, co moja wrażliwa cera uwielbia! Ten od Nova Kosmetyki ma dobry skład, dużą pojemność (200 ml)  i jest produktem wegańskim. Posiada mega wygodny dozownik i super prezentuje się na toaletce. Używam go do wieczornego demakijażu połączonego z masażem twarzy. Sprawdza mi się idealnie. Na koniec zmywam go naturalnym mydłem do twarzy. Skóra jest gładka, oczyszczona i szczęśliwa, bo bez podrażnień. Skład oparty jest na olejach ze słodkich migdałów, oleju rycynowym, oleju z nasion słonecznika oraz oleju z nasion czarnej porzeczki. Poza tym mamy tu jeszcze witaminę E.

Skład: Prunus Amygdalus  Dulcis Oil, Riccinus Communis Seed Oil, Sunflower Seed Oil, GlycerylCitrate/Lactate/Linoleate/Oleate*, Polyglyceryl-4 Cocoate*, Polyglyceryl-3 Caprate*, Glyceryl Caprylate*, Ribes Nigrum Seed Oil, Tocopheryl Acetate.

*składnik z certyfikatem ekologicznym


Serum olejowe do twarzy na noc do skóry normalnej, suchej i problematycznej

Serum to pomimo że jest olejowe, to nie jest tłuste. Ma niesamowicie lekką konsystencję i szybko się wchłania. Może nie do matu, ale naprawdę nie jest to typowy efekt jak po olejach. Trudno uwierzyć, że w składzie są oleje. Dlatego myślę, że z tego produktu mogą być też zadowolone posiadaczki cer tłustych i mieszanych. Sama mam skórę dojrzałą i właśnie mieszaną. Serum to pięknie ją nawilża, lekko rozjaśnia, zmiękcza i odżywia. Swoim działaniem przypomina mi sera z witaminą C, które kiedyś kupowałam sobie w Anglii. Sprawdzając teraz skład, widzę, że znajdziemy tu Ascorbyl Tetraisopalmitate, czyli wysokiej jakości, stabilną witaminę C. Ja działanie tej witaminy zawsze zauważę na mojej skórze ;) Poza tym mamy tu jeszcze olej słonecznikowy, olej z nasion czarnej porzeczki, olej z kiełków pszenicy, skwalen (super nawilżacz) oraz witaminę E. Skład jest świetny!

Skład: Hydrogenated Ethylhexyl Olivate*, Hydrogenated Olive Oil Unsaponifiables*, Sunflower Seed Oil, Ribes Nigrum Seed Oil, Triticum Vulgare Germ Oil, Squalane, Ascorbyl Tetraisopalmitate, Tocopheryl Acetate.

*składnik z certyfikatem ekologicznym



Krem do twarzy na noc do cery trądzikowej, mieszanej i tłustej

Od razu Wam się przyznam, że nie przemyślałam tego wyboru. Zimą moja cera preferuje tłustsze mazidła, a ten krem, mimo że odżywczy, to o tej porze roku jest dla mnie ciut za lekki. Na pewno ta informacja ucieszy młodsze dziewczyny, które przez cały rok potrzebują lekkich w konsystencji nawilżaczy. Ja wrócę do niego na wiosnę, ale dziś napiszę Wam to, co zdążyłam się już o nim dowiedzieć. Kosmetyk ma lekką konsystencję, która bardzo szybko się wchłania, nie pozostawiając tłustej warstwy. Pomimo iż wspomniałam, że jest dla mnie teraz za lekki, to nie można mu zarzucić braku nawilżenia czy odżywienia. Poprostu brakuje mi tu tej tłustej warstwy otulającej cerę przez całą noc. No może nie przez całą, ale na pewno do czasu aż wytrę buźkę o poduszkę ;D Krem o tak naturalnym składzie pozwalam sobie nakładać również pod oczy. O ile olejek do mycia twarzy i serum olejowe były bezzapachowe, to krem na noc pachnie według mnie orzechami. W składzie znajdziemy olej z nasion czarnej porzeczki, olej z pestek malin, olej słonecznikowy, olej tamanu, olej z owoców czarnej porzeczki, d-panthenol oraz witaminę E.

Skład: Aqua, Pentylene Glycol*, Ribes Nigrum Seed Oil, Rubus Idaeus Seed Oil, Helianthus Annuus Seed Oil, Glycerin, Glyceryl Stearate*, Cetearyl Olivate*, Sorbitan Olivate*, Polyglyceryl-6 Palmitate/ Succinate*, Calophyllum Inophyllum  Seed Oil, Sodium Caproyl/Lauroyl Lactylate*,  Cetearyl Alcohol*, Cetearyl Alcohol, Ribes Nigrum Fruit Extract, D-Panthenol, Tocopheryl Acetate, Xanthan Gum.

*składnik z certyfikatem ekologicznym



Naturalne kosmetyki Nova pozytywnie mnie zaskoczyły i używam ich z wielką przyjemnością. Aktualnie w sklepie bee.pl niektóre z nich możecie kupić w promocyjnej cenie obniżonej nawet o 41%. Taki zestaw jak mój to idealny pomysł na prezent świąteczny dla siebie, jak i dla mamy czy przyjaciółki.

Co myślicie o mojej wieczornej pielęgnacji z Nova Kosmetyki i jej serią kosmetyków Czarna Porzeczka & Słonecznik? 

Kosmetyki testowałam dzięki współpracy ze sklepem bee.pl. Oczywiście nie miało to wpływu na moją opinię. 

Atina.

Komentarze

  1. Kuszą mnie ich kosmetyki i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale się nie dziwię 😉 Są naprawdę warte uwagi. Dzięki nim wieczorna pielęgnacja to sama przyjemność 🤗

      Usuń
  2. Oj to coś dla mnie :) Mam wrażliwą cerę, a teraz w dodatku suchą przez to że nie piję odpowiedniej ilości wody ; /

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym piciem wody to i mnie teraz słabo. Przy cerze suchej polecam krem odżywczy z tej samej serii, na pewno będzie bardziej treściwy. Ma w składzie masło shea i olej z awokado.

      Usuń
  3. Ja mam cerę mieszaną, niestety... Jestem ciekawa działania czarnej porzeczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam mieszaną, ale z wiekiem troszkę się zmienia i mniej się świeci, ale za to częściej się przesusza. Na nocną pielęgnację powinien Ci się sprawdzić ten zestaw 😉

      Usuń
  4. Mogłabym je dostać na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może Gwiazdka Ci przyniesie taki zestawik 😉😊

      Usuń
  5. Bardzo przyjemne i komfortowe w działaniu kosmetyki. Lubię tą markę, dobrze wspominam serię dla dzieci, a widzę że marka poszła w dobrym kierunku jeśli chodzi o opakowania.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty