Wyniki konkursu z Ekoton19

Do konkursu nie zgłosiło się zbyt wiele osób, a szkoda, bo nagroda jest naprawdę zacna ;) Bardzo dziękuję tym którzy jednak wzięli udział w zabawie. 
Po długim namyśle zdecydowałam, że konkurs wygrywa Martyna, która rozbawiła mnie swoją odpowiedzią. Szczerze uśmiechnęłam się, czytając ten komentarz. Ja w życiu nie posmarowałabym twarzy kremem do rąk, ale spodobała mi się pomysłowość autorki ;d No i tak sobie teraz myślę, że naturalny krem może i dałby radę!
Wierzę, że będziesz zadowolona z nagrody ;)))


Konkursowe pytanie brzmiało:

Jedziesz na bezludną wyspę. Możesz zabrać tuzin walizek z wszystkim co kochasz. Jest jedno "ale". Możesz wziąć tylko jeden kosmetyk, bo inaczej stracisz cały bagaż. Co wrzucisz do kosmetyczki i dlaczego?

A o to zwycięska odpowiedź:

"Zabieram ze sobą tylko krem do rąk (oczywiście o dużej pojemności), ponieważ ręce zawsze wymagają nawilżenie. Mimo, że jest on tylko do rąk, to tak na prawdę ma też wiele innych zastosować... Można go używać też jako balsamu do ciała, jako pomadki do ust i nawet na upartego jako kremu do twarzy. Tym sposobem dzięki kremowi do rąk problem nawilżenia całego ciała na bezludnej wyspie jest już załatwiony:)"

Serdecznie gratuluję! Martynko, jeśli to czytasz, to prześlij mi swoje dane do paczkomatu Inpost na maila - anitabre@op.pl. Jeśli nie, to ja i tak jeszcze dzisiaj do Ciebię napiszę ;)

Atina.

Komentarze

Popularne posty