Felicea Podkład naturalny w płynie numer 131 light

Naturalny podkład o działaniu nawilżająco - regenerującym. Wyrównuje koloryt i ukrywa niedoskonałości skóry. Nadaje skórze promienny wygląd. Przeznaczony do każdego rodzaju skóry.

Pojemność: 30 ml

Cena: 54 zł

Sklep: Felicea

Zacznę od tego, że jestem wielką fanką mineralnych podkładów sypkich. Od wielu lat stosuje tylko takie, ponieważ płynne w ogóle się u mnie nie sprawdzają. Mam cerę mieszaną i taki płynny produkt od razu powoduje u mnie błysk na twarzy, a po godzinie, dwóch wszystko się waży. No i nieładnie to wygląda. Przy sypkich nawet jeśli się świecę, to nie mam ciasta na twarzy. W dodatku minerały sprawiają, że czuję się jakbym była bez podkładu, a taki efekt lubię najbardziej ;)

Podkład Felicea jest pierwszym od dawien dawna, który jakoś daje u mnie radę. Używam go od połowy jesieni do dziś. Wiosną i latem był dla mnie za ciężki. Teraz daje mi fajne poczucie, że skóra jest lepiej chroniona przed mrozem i wiatrem. Jednakże nie jest on bez wad. Po pierwsze aplikacja palcami nie sprawdzała się u mnie w ogóle, bo podkład jest jakby tępy. Teraz nakładam go gąbeczką i jest super! Po drugie skóra musi być dobrze wypięlęgnowana, bo podkreśla wszystkie suche skórki. Już dawno nie robiłam tak często peelingu twarzy. Po trzecie przy cerze mieszanej w cieplejsze dni jest za ciężki, skóra się błyszczy, a podkład staje się widoczny. Szczerze to są dni, gdy jestem nim zachwycona, a czasem mam go dość. Pomimo to uważam, że jest to jeden z najlepszych podkładów w płynie, jaki miałam okazje używać. Ja do niego raczej nie wrócę, chyba że zatęsknię za nim następnej zimy ;) Polecam go posiadaczkom cer suchych i normalnych. Podkład ma bardzo dobry skład, ładnie kryje, nawilża, skóra pod nim oddycha. Nie zapycha porów, nie podrażnia i mam wrażenie, że lekko rozświetla moją zmęczoną cerę. 

Najjaśniejszy odcień o numerze 131 light super sprawdza się przy mojej bardzo jasnej skórze. 



W składzie na drugim miejscu znajdziemy skwalan z trzciny cukrowej, który super nawilża, ujędrnia i wygładza skórę. Poza tym mamy tu też uwodniony olej rycynowy, olej arganowy oraz witaminę E. 

Skład: Aqua, C13-15 Alkane*, CI 77891*E, Propanediol, Polyglyceryl-4 Diisostearate/Polyhydroxystearate/Sebacate *, Glycerin, Silica, Kaolin,  Magnesium Sulfate, Candelilla Cera, Kandelila Hydrogenated Castor Oil,  Diisostearoyl Polyglyceryl- 3 Dimer Dilinoleate*, Sodium Benzoate, Argania Spinosa Kernel Oil, Aluminum Hydroxide*, Potassium Sorbate, Olus Oil, Sodium Lauroyl Glutamate*, Citric Acid, Lysine*, Magnesium Chloride*, Tocopherol,  +/- CI 77492 - żółty pigment mineralny *, +/- CI 77491 - czerwonobrązowy pigment mineralny *, +/- CI 77499 - czarny pigment mineralny *

*EcoCert

Na koniec warto dodać, że opakowanie jest szklane i posiada higieniczną pompkę. Butelka nie posiada nakrętki ze względów ekologicznych. Początkowo było mi trochę dziwnie bez niej, ale teraz uważam, że to super pomysł. 

Edycja (01.02.2021): pare dni temu odkryłam, że ten metalowy dozownik można łatwo odkręcić. Dzięki temu można zajrzeć i sprawdzić ile jeszcze produktu nam zostało oraz co najważniejsze zużyć go do samego końca! 

Znacie markę Felicea i jej sławny już chyba na całą blogosfere podkład ? 

Atina.

Komentarze

  1. Wygląda naprawdę imponująco, chętnie przetestuje. Zwlaszcza ten dopisek o ekologii mnie zachęcił

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię ten podkład, mam oba odcienie i mieszam w zależności od potrzep. Fakt, że latem może być trochę za ciężki ale ogólnie sprawdza się bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz są już trzy odcienie. Jakiś czas temu firma dołożyła nowy kolor.
      A jaka masz cerę, że latem też jest dla Ciebie ciut za ciężki?

      Usuń
  3. O właśnie takiego podkładu szukałam od dawna

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się bardzo dobrze, odcień idealny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam markę, korzystałam i jestem bardzoo zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakbym nie miała potężnych zapasów to pewnie już bym go kupiła ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapisz sobie na chciej liście i kupisz jak zejdziesz z zapasów 😉

      Usuń
  7. Ekologia teraz w modzie. Już dawno odświeżyłam szafkę u siebie w łazience na wyłącznie ekologiczne produkty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że coraz więcej firm idzie w stronę ekologi i mamy duży wybór w tym temacie 😉

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty