Ziemianka Woresztek na resztki mydlane

Witajcie moje drogie czytelniczki! Dziś przybywam do Was z cudownym gadżetem, o którym myślałam już od dłuższego czasu, ale ciągle było mi z nim nie po drodze. W końcu udało mi się go zakupić i jestem nim oczarowana! Żałuję, że wcześniej nie udało mi się w niego zaopatrzyć. Ten gadżet jest mega praktyczny i warto go mieć u siebie w łazience ;)


Woresztek wykonany jest z bawełnianej dziurkowanej siatki. Jest ona mega przyjemna w dotyku. Mięciutka i wygodna w użyciu. Do środka wrzucam mydlane resztki i gotowe! Nic się nie marnuje. Już się nie denerwuję, że końcówki się nie mydlą i ciągle gdzieś się gubią. W woresztku wszystko ładnie się mydli, nawet bardziej niż sama kostka mydła. Takie mam przynajmniej wrażenie ;)
W dodatku podoba mi się taki miks różnych mydeł. Można uzyskać ciekawą kompozycję zapachową, jak i pielęgnacyjną. Teraz zbieranie mydlanych resztek to dla mnie ogromna przyjemność ;)

Woreczek można stosować również do końcówek szamponów w kostkach.


Nie znam ceny tego cuda, bo kupiłam je wraz z kalendarzem adwentowym, ale myślę, że cena nie przekracza kilkunastu złotych. Jeśli Was zainteresowałam tym ekologicznym gadżetem, to o cenę pytajcie na instagramie ziemiankaeco. Tam też dowiecie się jak złoźyć zamówienie oraz znajdziecie więcej produktów w duchu lesswaste ;)

Edycja (22.05.2021): Woresztek kosztuje 8,50 zł i zakupicie go w sklepie Wilcza Jagoda. Nadal go bardzo polecam! Ciągle używam i ciągle się nim zachwycam ;)

Słyszałyście o woresztku? Co myślicie o takim rozwiązaniu?

Atina.

Komentarze

  1. Pierwszy raz czytam o takim woreczku, bardzo fajna i przydatna rzecz;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli ktoś używa mydeł lub szamponów w kostce, to na pewno doceni taki gadżet 😉

      Usuń
  2. Nie wiedziałam, że jest coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O będę musiała wypróbować. Zawsze tych mydeł mi się nazbiera

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł fajny :) Mnie by się przydał taki woresztek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Akurat nie używam mydeł w kostce, ale nigdy nic nie wiadomo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydałaby mi się taka siatka, u mnie tych mydełek jest pełno.

    OdpowiedzUsuń
  7. Atina, dziękuję za recenzję Woresztka, właśnie na nią wpadłam. Śliczne zdjęcie!
    Gdyby to mogło jakoś pomóc, to uściślam - cena woresztka to 8,50zł. Dostępny jest w sklepie www.wilczajagoda.love/sklep.
    uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) Zaraz aktualizuję informację na temat ceny i zakupu. Pozdrawiam serdecznie :*

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty