Zużyłam, więc się wypowiem (Mane'n Tail, Nivea, Yope, bareMinerals, Calvin Klein)

W powietrzu czuć już wiosnę, więc ja już powoli szykuję się do oczyszczania mojej przestrzeni. Nie wiem jak Wy, ale mnie przytłacza zbyt duża ilość posiadanych rzeczy. Daleko mi do minimalizmu, bo nie o puste ściany czy szafy mi chodzi. Po prostu nie lubię natłoku. Dzięki aplikacji Vinted udało mi się już pozbyć wielu niepotrzebnych rzeczy. Zrobiło się luźniej, ale to jeszcze nie to, co chciałam osiągnąć ;)  Dziś po zakończeniu pisania tego posta do śmieci powędrują ostatnie puste opakowania po zużytych kosmetykach. 


Mane'n Tail Original Szampon do włosów każdego rodzaju (USA)
Oryginalna formuła tego szamponu była kiedyś stosowana do mycia końskich grzyw! Teraz dostosowano ją do ludzkich włosów. Ja miałam tylko miniaturkę o pojemności 60 ml. Byłam bardzo ciekawa, jak się ona u mnie sprawdzi. No i jak dla mnie szampon okazał się za mocny. Miałam po nim sianko na głowie. Na pewno nie wrócę do niego. 
355 ml/29,99 zł

Skład:
Water/Aqua/Eau, Sodium Lauryl Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Cocamide MEA, Glycol Distearate, Propylene Glycol, Fragrance (Parfum), Hydrolyzed Collagen, Citric Acid, Methylchlorisothiazolinone/Methylisothiazolinone, Butylphenyl Methylpropional


Nivea MicellAIR Płyn micelarny cera wrażliwa i nadwrażliwa (Niemcy)
Bardzo przyjemny płyn do demakijażu. Początkowo zmywałam nim cały makijaż, a później już tylko z oczu. Na twarzy najlepiej spisują mi się olejki, bo od razu wykonuje sobie na nich masaż twarzy. Płyn był wydajny i rzeczywiście nie podrażniał. Aktualnie w Rossmannie dostaniecie go za 12.99zł
400 ml/22,49 zł

Skład: 
Aqua, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Glycerin, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Panthenol, Sorbitol, Decyl Glucoside, Glyceryl Glucoside, Poloxamer 124, Propylene Glycol, Disodium Cocoyl Glutamate, Sodium Chloride, Trisodium EDTA, Polyquaternium-10, 1,2-Hexanediol, Citric Acid, Sodium Acetate, Phenoxyethanol


Yope Naturalne mydło kuchenne Natka Pietruszki (Polska)
Dosyć popularna marka, która u mnie jeszcze nie gościła zbyt często. Do tej pory miałam od nich tylko to mydło w płynie oraz różne środki czystości. Jeśli chodzi o mydło, to było bardzo fajne. Może zapach nie był powalający, ale właściwości pielęgnacyjne super! Co najważniejsze to nie wysusza i nie podrażnia dłoni. Na pewno jeszcze kupię nie raz dla mojej drugiej połówki, która nie lubi mydeł w kostkach ;/ A Natka Pietruszki od Yope pachnie sobie miętą ;)
500 ml/14-15 zł

Skład:
Aqua, Olea Europaea Fruit Oil, Glycerin, Butyrospermum Parkii Butter, Cetearyl Glucoside, Cocos Nucifera Oil, Sorbitan Olivate, Glyceryl Stearate, Isononyl Isononanoate, Camellia Japonica Seed Oil, Argania Spinosa Kernel Oil, Petroselinum Crispum Leaf Extract, Foeniculum Vulgare Extract, Tocopheryl Acetate, Cetearyl Alcohol, Benzyl Alcohol, Panthenol, Xanthan Gum, Parfum, Lactic Acid, Dehydroacetic Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Limonene, Linalool, Citral


bareMinerals Original Podkład mineralny Golden Fair W10 (USA)
O tym podkładzie pisałam już kiedyś na blogu klik. Narzekałam wtedy bardzo na niego. Po trzech latach zmieniłam zdanie i zużyłam do samego końca. Wydaję mi się, że przez ten czas moja cera bardzo się zmieniła. Pielęgnacja pod krem również uległa całkowitej wymianie i może stąd ta zmiana decyzji.
Jego największą zaletą okazało się niesamowite krycie. Myślę, że jeszcze kiedyś do niego wrócę.
8 g/148 zł


Calvin Klein CK In2u Her EDT
Początkowo bardzo mi się spodobał ten zapach, ale z czasem stał się nieciekawy. Niby orientalno - kwiatowy, ale według mnie mało wyrazisty. Lubię słodkie zapachy, ale ten był zdecydowanie za delikatny. Flakon też mnie niestety nie urzekł. Nie zdobił mojej toaletki. Miałam wrażenie, że do niczego mi on nie pasuje ;d
50 ml/ 59 zł

Nuty zapachowe:
Głowa: sycylijska bergamota, różowy grejpfrut i liście czerwonej porzeczki; 
Serce: orchidea miodowa i biały kaktus; 
Baza: drewno czerwonego cedru, ambra i suflet waniliowy.

Znacie któryś z tych kosmetyków? Podzielacie moją opinię na ich temat?

Atina.

Komentarze

  1. Ciekawie wygląda to mydło. Ale zapachu chyba nie potrafię sobie wyobrazić : ) muszę je powąchać.
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie to mięta pieprzowa, ale oczywiście najlepiej samemu powąchać 😉
      Również pozdrawiam 🙂

      Usuń
  2. Ten zapach mam ochotę wypróbować, obyśmy się polubili :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam zapach In2u Calwina Kleina i bardzo mi się podobał, ale nie był jednym z najpiękniejszych zapachów tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdradzisz który zapach CK jest dla Ciebie najpiekniejszy?

      Usuń
  4. Cenna i bardzo pomocna recenzja. Cieszę się, że tutaj zajrzałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przydatny wpis! Testowałaś kiedyś kosmetyki koreańskie? Coraz więcej słyszy się o ich wysokiej skuteczności i jestem bardzo ciekawa Twojej opinii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno temu próbowałam i najbardziej byłam zadowolona z BB kremów. Pielęgnacja średnio mi przypasowała, ale miałam tylko kilka produktow.

      Usuń
  6. Oj nie znam tych produktów, markę Nivea oczywiście znam. Wypróbowałabym ten szampon.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty