La-Le Kosmetyki Naturalne Zrób sobie prezent na Dzień Kobiet - 25% na wszystko!

Dziś przybywam do Was z moimi zakupami od La-Le oraz z informacją, że jutro z okazji Dnia Kobiet możecie zrobić sobie prezent w postaci nowych kosmetyków ;) La-Le dało nam aż 25% zniżki na wszystko! To naprawdę świetna okazja, aby poznać ich produkty. Ja swoje zakupy poczyniłam podczas innej zniżki, ale teraz mam ochotę na ich nowości z kolekcji Frojo! Koniecznie zajrzyjcie na ich stronę i popatrzcie jakie fajne kosmetyki można u nich dostać. Ja dziś Wam przybliżę kilka produktów La-Le


Serum After Sun do twarzy i dekoltu

Początkowo nie byłam nim zainteresowana, bo nazwa sugerowała, że to kosmetyk letni, ale po przeanalizowaniu składu stwierdziłam, że biorę! Za niewielkie pieniądze mam porządne serum olejowe na noc. Stosuje je już od kilku dni i jak na razie jestem zadowolona. Pieknie pachnie, nawilża i regeneruje. We wspomnianym składzie znajdziecie kilka różnych olejów, skwalan, retinol i witaminę E. (30ml/40zł)

Serum do włosów z witaminą C+B3

To serum też już mam w użyciu, ale niestety brak mi regularności w jego stosowaniu, więc o efektach jeszcze za wcześniebym mogła pisać. Ten kosmetyk również pięknie i intensywnie pachnie. Łatwo zmywa się z włosów i ma przyjemny skład. (30ml/40zł)

Kupiłam też dwa kremy do twarzy. Pierwszy z olejkiem z opuncji figowej, który ma nawilżać, regenerować i działać przeciwstarzeniowo. Olejek z opuncji figowej jest bardzo drogi, ale warto w niego zainwestować. Świetnie sprawdza się przy cerze dojrzałej. (60ml/45zł). Drugi to krem z olejem z pestek dyni i hydrolatem z rumianku. Jego zadaniem jest głębokie nawilżenie oraz odżywienie skóry. (60ml/35zł). Obydwa kremy czekają sobie grzecznie na swoją kolej. 

Mój ostatni zakup to masło do ciała pomarańczowe z olejem z awokado, które ma nawilżać i natłuszczać. Jeszcze go nie używałam, ale gratis dostałam kilka balsamów w kostce o tym samym zapachu i jestem nimi zachwycona! Pięknie pachną i ładnie nawilżają. Wydaje mi się, że to podobne produkty. (100ml/25zł)

Jak widzicie, ceny nie są wysokie. Jak jeszcze odejmiecie rabat -25%, to już w ogóle bajka;) To jak namówiłam Was na zakupy?

Ps. Życzę Wam wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet!

Atina.

Komentarze

  1. Cena na prawdę nie jest wysoka, ale nie miałam jeszcze tych kosmetyków
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero zaczęłam przygodę z La-Le, ale na pewno jeszcze będę pisała o nich na blogu. Jak już trochę dłużej poużywam ich kosmetyków.
      Również pozdrawiam 🙂

      Usuń
  2. Oj szkoda, że wcześniej tutaj nie zaglądałam. Świetny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety już po zniżce, ale zaglądaj na ich profil na Instagramie, może na święta Wielkanocne będzie jakaś promocja 😉

      Usuń
  3. Jeśli chodzi o kosmetyki, naprawdę trudno znaleźć coś lepszego. Fantastyczna opcja.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty