La-Le Krem do twarzy antyaging z olejkiem z opuncji figowej

Krem przeznaczony szczególnie do cery dojrzałej, z pierwszymi oznakami starzenia, suchej i zmęczonej. Dzięki zawartości oleju z opuncji figowej krem zyskuje właściwości anty-aging. Stosowany w celu uelastycznienia, nawilżenia i naprężenia skóry oraz redukcji zmarszczek.

Pojemność: 60 ml

Cena: 45 zł

Sklep: La-Le

Ważność: 4 miesiące od otwarcia


Dziś na tapecie kolejny dobry kosmetyk naszej polskiej firmy La-Le. W kwietniu pisałam Wam o kremie głęboko nawilżającym z olejem z pestek dyni klik, który miał zdecydowanie lżejszą konsystencję. Ten z dzisiejszej notki jest bardziej zbity i według mnie bardziej odżywczy. Idealnie sprawdzi się właśnie teraz, gdy nadeszły już chłodniejsze dni Przy mojej mieszanej cerze najlepiej spisuję się stosowany na noc. Przyjemnie otula, koi i nawilża. Dodatek olejku z opuncji figowej sprzyja redukcji głębokich zmarszczek. O swoich doświadczeniach z tym olejem pisałam Wam tu
Poza tym krem ten nie zapycha porów, nie podrażnia i nie uczula. Ma szklane opakowanie i pięknie pachnie kokosem. 
W składzie oprócz olejku z opuncji figowej znajdziemy jeszcze olej kokosowy, masło shea oraz olej z nasion słonecznika. Trochę mi się nie podoba, że są tu też perfumy. Nie wiem po co producenci naturalnych kosmetyków dokładają sztuczne zapachy do swoich wyrobów?

Skład:
Aqua, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Helianthus Annuus Seed Oil, Opuntia Ficus-Indica Extract, Opuntia Ficus-Indica Seed Oil, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, Sodium Stearoyl Lactylate, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol, Glycerin, Parfum

Podsumowując jest to ciekawy kosmetyk, który warto wypróbować na własnej skórze. Firma La-Le często robi promocje -20% i wtedy można się skusić na testowe zakupy. 

Znacie kosmetyki La-Le? Lubicie się z olejkiem z opuncji figowej?
Atina.

Komentarze

  1. Dawno nie miałam nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że jest nie tylko nawilżający. Jeszcze nie miałam nic z olejkiem opuncji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególnie warto w niego zainwestować przy cerze dojrzałej 😉

      Usuń
  3. Lubię olej z opuncji, bardzo dobrze działa na skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czy się ze mną zgodzisz, ale polskie marki kosmetyczne potrafią tworzyć rewelacyjne kosmetyki z super naturalnym składem. Olej z opuncji brzmi bardzo ciekawie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że się zgodzę! 😉 Szczególnie tych naturalnych marek mamy dużo i to jest super! Jest w czym wybierać.

      Usuń
  5. Zapowiada się świetnie i cena nie jest taka wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam wszelkiego rodzaju kremy. Muszę się na razie powstrzymać bo uzbierałam niezłą kolekcję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jeśli chodzi o kremy do twarzy nie mam aż tak dużych zapasów, więc powoli rozglądam się za kolejnymi ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty