Naturalne kosmetyki Mglife ze sklepu bee.pl

Cześć! Dziś przychodzę do Was z naturalnymi kosmetykami Mglife ze sklepu bee.pl. Aktualnie trwa u nich promocja na polskie marki i poniższe produkty kupicie z rabatem nawet do -31%. To świetna okazja na uzupełnienie zapasów lub na wypróbowanie czegoś nowego. Ja dziś będę kusić Was kosmetykami idealnymi na sezon wiosna/lato ;)


Przyznam się Wam, że wcześniej nie słyszałam o marce Mglife. Z ciekawości zrobiłam research w internecie ;) Jest to stosunkowo młoda marka (2019) z Podlasia, która łączy naturalność z wyjątkowymi zapachami oraz z wysoką skutecznością. 
Mglife – pomysł na nazwę zapoczątkował MG – czyli magnez, pierwiastek niezbędny do życia i funkcjonowania ludzkiego organizmu. Life – od początku założyciele mieli holistyczne podejście do życia.


Magnezowa sól do kąpieli Miętowe orzeźwienie

Ciekawa mieszanka trzech soli: Epsom, z Morza Martwego i gruboziarnistej Himalajskiej z dodatkiem olejku eterycznego z mięty pieprzowej. Dzięki temu ostatniemu składnikowi kosmetyk jest niezwykle orzeźwiający oraz relaksuje. Ja uwielbiam moczyć stopy z dodatkiem tejże soli. Teraz gdy zrobiło się cieplej, więcej uwagi poświęcam tej części ciała. Po takiej kąpieli stopy są przyjemnie odświeżone oraz nawilżone. Dodatkowo mięta działa przeciwzapalnie oraz hamuje rozwój mikroorganizmów. Teraz Miętowe orzeźwienie dostaniecie w niższej cenie i zamiast 36 zł zapłacicie tylko 24,99 zł.

Skład: magnesium sulfate, sodium chloride, maris salt, mentha piperita (peppermint) oil, limonene* 

*naturalny składnik olejków eterycznych

540 g/36 zł

Rzepakowa świeca egzotyczna z mango, ananasem i pomarańczą

Kiedyś paliłam dużo sztucznych świec, bo nie wiedziałam, że są szkodliwe. Teraz zwracam uwagę na skład tego typu umilaczy. Wosk rzepakowy jest biodegradowlany, nietoksyczny i bezpieczny dla środowiska. Dodatek olejków eterycznych w wersji egzotycznej pozwala nam się przenieść do dalekich tropików, które w tym wydaniu są lekko słodkie i orzeźwiające. Świece te dostępne są jeszcze w kilku innych wersjach zapachowych: cytrusowa, czekoladowa, piernikowa, lawendowa z pomarańczą i gruszkowa z czekoladą. Ta ostania brzmi jak deser bez kalorii ;d Świece umieszczone są w brązowym szkle, mają 120 ml pojemności i palą się przez 25 godzin. Super sprawa dla osób dbających o zdrowie.

39 zł/sztuka 



Cytrusowy mus do ciała

Mus ma prosty, naturalny skład, który jest tak dobry, ze można nakładać go nawet na twarz. Moja mieszana cera lubi takie kremy jesienią i zimą. Mus jest lekki i bardzo szybko się go rozporowadza na skórze. Pięknie pachnie cytrusami, więc miło się go używa właśnie teraz, gdy zrobiło się już cieplej. 
W składzie znajdziemy masło shea, olej kokosowy, masło kakaowe, masło mango, olej migdałowy, olej winogronowy, witaminę E oraz olejki cytrusowe. Jak widzicie, skład jest bogaty i przyjemny. Mus cytrusowy kupicie teraz w promocyjnej cenie za 34,99 zł.

Skład: butyrospermum parkii (shea) butter, cocos nucifera oil, theobroma cacao seed butter**, mangifera indica seed butter, prunus amygdalus oil, vitis vinifera seed oil, cera flava, tapioca starch**, limonene*, citrus grandis oil, citrus limonum oil, citrus dulcis oil, tocopherol, linalol*, citral* 

*naturalny składnik olejków eterycznych 
** surowiec niemodyfikowany genetycznie

120 ml /45 zł



Naturalny dezodorant w kremie Drzewo sandałowe

Do tego kosmetyku podeszłam z dużą rezerwą, bo moja wrażliwa skóra źle znosi kontakt z sodą oczyszczoną. Poza tym często naturalne deo po prostu nie działają. Od dłuższego czasu używam zwykłej kulki drogeryjnej, bo straciłam już chęci na kolejne nieudane testy;/ Sama się zdziwiłam, gdy po kilku dniach nic mnie nie swędziało ani nie czułam niepożądanego zapachu spod paszek. W sumie do tej pory się dziwię. Dezodorant na pierwszym miejscu ma skrobię z tapioki i widocznie tej sody jest na tyle mało, że mnie ona nie podrażnia. Naprawdę jestem pod wrażeniem tego produktu! Bardzo się cieszę, że będę mogła przejść na naturalną stronę ochrony przed potem. 
W składzie znajdziemy jeszcze masło shea, olej kokosowy, białą glinkę, olej jojoba i witaminę E. Paszki nie dość, że pięknie pachną, to jeszcze są mocno nawilżone. Zapach jest delikatny i nie koliduje z perfumami. Moja wersja drzewo sandałowe zawiera jeszcze nuty grejpfruta oraz bergamotki. Aktualnie zamiast 40 zł zapłacicie za niego 29,99 zł. 

Skład: tapioca starch, sodium bicarbonate, butyrospermum parkii (shea) butter, cocos nucifera oil, kaolinite (white clay), diatomaceous earth, simmondsia chinensis (jojoba) seed oil**, limonene*, citrus grandis oil, tocopherol, amyris balsamifera bark oil, citrus aurantium bergamia frutoil, citral*, geraniol*, linalol*, ciotronellol* 

*naturalny składnik olejków eterycznych 
**pochodzenia organicznego

50 ml/40 zł


Orzeźwiające serum do ust z pomarańczą

Muszę przyznać, że nie przepadam za produktami do ust w słoiczkach. Wolę formę pomadki. W moim przypadku słoiczki sprawdzają się tylko w domowej pielęgnacji. Serum jak wszystkie kosmetyki Mglife ma naturalny skład, który sprawia, że usta są dobrze nawilżone, zregenerowane oraz odżywione. Zapach cytrusów relaksuje i orzeźwia. W składzie znajdziemy olej kokosowy, masło kakaowe, wosk, olej słonecznikowy, olej arganowy, jojoba, olejek miętowy oraz witaminę E. Dzięki odpowiednim proporcjom orzeźwiające serum nie jest ani za twarde, ani za miękkie. Teraz w promocji kosztuje 26,99 zł. Jest bardzo wydajne, więc wystarczy Wam na długo ;) 

Skład: Cocos Nucifera Oil*, Theobroma Cacao Seed Butter*, Cera Alba, Helianthus Annus Seed Oil, Argania Spinosa Kernel Oil**, Simmondsia Chinensis Seed Oil**, Limonene***, Mentha Piperita Oil, Citrus Aurantium Dulcis Peel Oil Expressed, Calendula Officinalis Flower Extract, Tocopherol, Citral***, Linalool*** 

* surowiec nierafinowany 
** surowiec organiczny 
*** naturalny składnik olejków eterycznych

15 ml/30 zł



Podsumowując, jestem bardzo zadowolona z kosmetyków Mglife. Na pewno będę do nich wracała, a dezodorant wejdzie na stałe do mojej codziennej pielęgnacji paszek ;)
Jeśli zaciekawił Was któryś z kosmetyków, to do końca maja możecie je kupić w obniżonych cenach!

Dajcie znać który produkt Was najbardziej zaciekawił oraz czy znacie markę Mglife?

* Post powstał dzięki współpracy ze sklepem intenetowym bee.pl
atina.naturalnie

Komentarze

  1. pierwszy raz widzę te kosmetyki ale wyglądają zachęcająco ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jakoś wcześniej o nich nie słyszałam. Mają dobre składy i działanie, więc warto o nich pisać 😉

      Usuń
  2. O jejku tą sól to ja bym chętnie przygarnęła

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgodzę się z Tobą, kusisz nimi i to niemiłosiernie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam jeszcze tej marki, ale widzę ciekawe naturalne produkty. Mus, świeca i serum chciałabym wypróbować. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wybór świeczek. Oj musze odwiedzić ten sklep

    OdpowiedzUsuń
  6. Świeca z mango i ananasem brzmi nieźle :) czyli tak na słodko, tak jak lubię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale nie jest to taka ulepkowa słodycz. Sporo w niej rześkiej pomarańczy 😉

      Usuń
  7. Świeca z mango i ananasem... No, no, moje ulubione zapachy w jednej świeczce? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta sól i ten cytrusowy mus do mnie przemawiają :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o tej marce. Wygląda super. Warto spróbować

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty