Wypasiony box z kosmetykami ROYALty2 od Pure Beauty

Hej w lipcu! Dziś pokażę Wam zawartość limitowanego box'a ROYALty2 od Pure Beauty. Pudełko kupiłam w czerwcu, ale nie miałam weny do pisania postów. Zawartość jednak jest na tyle ciekawa, że postanowiłam Wam ją pokazać nawet z opóźnieniem 😉 


W środku znalazły się praktycznie same perełki kosmetyczne. Trochę słabo, że podkład mineralny, na który ostrzyłam sobie pazurki, okazał się dla mnie za ciemny. Jakby co to chętnie go wymienię lub odsprzedam 😉 


Versace Dylan Blue Woda perfumowana - miniaturka o pojemności 5 ml
Bardzo ciekawy zapach! Cieszę się, że mogę go poznać. No a flakon to mistrzostwo świata <3 


Dr Irena Blossom Flush Róż dopasowujący się do koloru cery - produkt pełnowymiarowy
Opakowanie i zawartość prezentują się przepięknie. Zostawiam go sobie na zimę, bo latem lubię nosić ciemniejsze kolory na policzkach ;) 


Sampure Podkład mineralny w płynie nr 160 - produkt pełnowymiarowy
Niestety dla mnie okazał się za ciemny, chociaż nie jest jakiś mocno brązowy czy żółty. Ja jednak wolę się w jasnych odcieniach i zdecydowanie preferuję się nawet pojaśnić niż chociażby lekko przyciemnić. Użyłam go dwa razy i źle się czuję w tym odcieniu ;/ Szkoda, bo zapowiadał się bardzo fajnie.


Babo Tonik przecwizmarszczkowy do twarzy - produkt pełnowymiarowy
Toniki, mgiełki i hydrolaty uwielbiam! Zużywam dużo, więc każdy kolejny jest mile widziany. 


KOI Aktywny krem pod oczy - produkt pełnowymiarowy
Kosmetyki pod oczy też uwielbiam, zresztą ja kocham dobrą pielęgnację twarzy i takie produkty zawsze mnie cieszą ;))) Ten krem jako jedyny ma trochę krótszą datę ważności, więc muszę pilnować, żeby go w miarę szybko zużyć ;)


Nectaria Krem do twarzy na noc - produkt pełnowymiarowy
To moja pierwsza styczność z tą marką. Zawiera peptydy, więc wreszcie będę mogła poznać ich działanie ;)


Khadi Pobudzający olejek na cellulit - produkt pełnowymiarowy
Nie używam takich produktów, ale olejek ma fajny skład i zapach, więc zużyję jak normalny produkt do ciała. Cellulit mam nieduży i jakoś specjalnie z nim nie walczę. Jeśli nastąpi poprawa, to dam Wam znać ;)


SVR Clairial Day Krem na dzień z filtrem SPF30 - produkt pełnowymiarowy
Zostawiam go na jesień, kiedy to słońce jest mniej palące. Teraz przez lato na twarz codziennie  obowiązkowo aplikuje SPF50. 



Terapiq Szampon do włosów z olejem konopnym i CBD - produkt pełnowymiarowy
Ma świetny skład, więc z przyjemnością go zużyje. Akurat szampony u mnie schodzą szybciej niż odżywki czy maski. Te drugie zalegają mi w pudle z zapasami! 


Senelle Liftingująca maska do twarzy - produkt pełnowymiarowy
Dużo dobrego słyszałam o tym produkcie. Jest to bogata, naturalna maska dająca efekt GLOW. Mam nadzieję, że efekt ten będzie u mnie widoczny!


Rated Green Real Grow Szampon przeciw wypadaniu włosów - produkt pełnowymiarowy
Drugi szampon, ale jak już Wam pisałam, ja je szybko zużywam. Ten też ma super skład, więc jestem mega zadowolona ;)


Salfeme Przeciwtrądzikowy krem do twarzy z kwiatami lotosu - produkt pełnowymiarowy
Jedyny produkt, który nie wpisuje się w moje potrzeby. Trądziku nie mam, ale dobry skład kusi, żeby go użyć. Jeszcze nad nim myślę, czy posłać go w świat, czy zostawić sobie ;)


KANU Kula zapachowa Werbena z Rumiankiem - produkt pełnowymiarowy
Jak ta kula pachnie! Intensywnie i bardzo przyjemnie. Początkowo myślałam, że to kula do kąpieli ;d Dosłownie teraz doczytałam, że to kula do szafy czy samochodu. Zaraz ją zawieszę w szafie ;)))


When Maska ujedrniająco - wygładzająca do twarzy - produkt pełnowymiarowy 
Maska tzw. bankietowa. Kiedyś lubiłam tego typu produkty i często używałam przed wyjściem na wesele czy inną imprezę. Na razie nic mi się nie szykuję, ale maskę pewnie w końcu zużyję ;)


Dwie próbki: Hubislab i Terapiq. Lubię, szczególnie jeśli są to kosmetyki do twarzy ;) 


Podsumowując, jestem bardzo zadowolona. Gdyby jeszcze ten podkład mineralny miał jaśniejszy odcień, to już w ogóle byłby HIT! Pudełko bogate i warte swojej ceny - 319 zł

A Wam jak się podoba zawartość box'a ROYALty2?
atina.naturalnie

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty