Zielnik Szampon w kostce do włosów tłustych lub z łupieżem Zielona Herbata

Szampon do włosów w kostce o świeżym zapachu zielonej herbaty to świetna alternatywa dla tradycyjnych, płynnych szamponów. Przede wszystkim doskonale oczyszcza włosy oraz skórę głowy, a dzięki zawartości naturalnych olejów i ekstraktów roślinnych sprawia, że włosy stają się bardziej odżywione i miękkie, a skóra głowy mniej się przetłuszcza i łuszczy, ograniczając tym samym łupież. Jednocześnie szampon nie przesusza włosów. Dodatek ekstraktu i liści z japońskiej zielonej herbaty sprawia, że szampon normalizuje wydzielanie sebum.

Pojemność: 60 g
Cena: 25 zł
Sklep: Allegro

zielnik szampon w kostce

Po wakacjach moje włosy potrzebowały regeneracji, odżywienia oraz przede wszystkim nawilżenia. Mieszkając miesiąc w busie, nie miałam ani warunków, ani czasu na kompletną pielęgnację włosów. Szampon w kostce Zielko stosowałam już wcześniej, więc wiedziałam, po co sięgam ;) Dosłownie kilka myć i włosy miałam jak nowe! Prawda jest taka, że większość szamponów w kostce podobnie działa, ale zdarzają się wyjątki. Trzeba zawsze patrzeć na skład. W moim przypadki kostki myjące sprawdzają się tylko jako pierwsze mycie. Nakładam bardzo dużo, nie żałuje sobie, robię masaż i zostawiam na 2-3 minuty, następnie myje włosy szamponem, który jest łagodny, ale dobrze oczyszcza, np. Faith In Nature i na sam koniec nakładam odżywkę lub maskę. Mycie samym szamponem w kostce o tak bogatym składzie mocno obciąża moje włosy. Wypracowałam, więc swoją metodę ;) Dzięki temu moje włosy są mocno nawilżone, dociążone, ale nie obciążone, gładkie i lśniące. 

W składzie znajdziemy masło shea, olej makadamia, olej winogronowy, liście zielonej herbaty, ekstrakt z liści zielonej herbaty oraz witaminę E. Na trzecim miejscu są perfumy, które na szczęście nie podrażniają mojej wrażliwej skóry głowy oraz dłoni. Tak, niektóre szampony podrażniały mi skórę rąk, bo przecież to nimi wykonuje cały zabieg mycia włosów ;)

Skład: Sodium Coco-Sulfate, Aqua, Parfum, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil, Camellia Sinensis (Green Tea) Leaf, Camellia Sinensis (Green Tea) Leaf Extract, Phenoxyethanol, Tocopherol (Vitamin E), Benzyl Benzoate, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Benzyl Salicylate, Limonene, Hydroxycitronellal, Citronellol.


Szampon jest bardzo wydajny i dostępny w wielu wersjach: Mango dla włosów kręconych i farbowanych, Lawenda przeciwłupieżowa, Kokos do włosów matowych i szorstkich, Imbir i Pomaracza do wszystkich rodzajów włosów, Grejpfrut do włosów suchych i łamliwych, Eukaliptus do włosów przetłuszczających się, Cytryna i Drzewo Herbaciane do włosów mieszanych, Chaber do włosów cienkich i rzadkich oraz Banan ułatwiający rozczesywanie. Wybór tak duży, że nie wiadomo na który się zdecydować ;d 

Jeśli macie przesuszone, matowe włosy, to koniecznie spróbujcie kostek marki Zielnik.

Ciekawa jestem czy używacie na co dzień szamponów w kostce oraz które najlepiej się u Was sprawdzają? 

atina.naturalnie

Komentarze

  1. nigdy nie używałam szamponu w kostce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, bo warto! Tylko zwróć uwagę na skład, bo te z SLS potrafią wysuszać i plątać włosy 🫤

      Usuń
  2. Będę pamiętać o tym szamponie. Akurat moje włosy lubią te kostki i faktycznie działają regenerująco.

    OdpowiedzUsuń
  3. Polubiłam szampony w kostce już od pierwszego użycia. Używam na zmianę ze zwykłymi. Zielink jeszcze nie testowałam. ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty