Zostałam testerką naturalnych kosmetyków Senelle

Hej! Dziś się chwalę :))) Jakiś czas temu zgłosiłam się na Instagramie marki Senelle na testerkę ich kosmetyków. Później oczywiście zapomniałam o tym, a nawet pomyślałam, że pewnie i tak się nie załapie. No i któregoś wieczora otrzymałam wiadomość, że zostałam testerką kosmetyków Senelle! Oczywiście bardzo się ucieszyłam, bo markę kojarzę i słyszałam o niej dużo dobrego. Nawet mam w swoim zbiorze ich liftingującą maskę do twarzy, która zbiera w sieci same pozytywne opinie. 


Po kilku dniach dotarła do mnie paczka z czterema kosmetykami:
* nawilżająco-regenerujący krem do rąk o cudnym zapachu na bazie masła shea,
* liftingująca maska do twarzy z bakuchiolem,
* peeling do twarzy ze zmielonymi łupinami migdałów i kokosa,
* tonik do twarzy nawilżająco-rożswietlający.

Używam już maski i toniku. Obydwa kosmetyki dają efekt wow od pierwszego użycia! Oczywiście na pełną opinię musicie jeszcze poczekać, ale te pierwsze testy wypadły bardzo, bardzo pozytywnie. Dawno już nie miałam takich magicznych kosmetyków - podoba mi się ta nazwa ;) Krem do rąk i peeling dosłownie na dniach włączę do swojej pielęgnacji, bo chcę już wykończyć to, co aktualnie używam. Peeling jest mechaniczny, więc będę musiała mu znaleźć inne zastosowanie, niż twarz. Moja wrażliwa cera bardzo źle znosi wszelkie pocierania, nawet te najdelikatniejsze. Myślę, że mogę spóbować go użyć do szyi, dekoltu oraz może na skórę głowy.

Wraz z kosmetykami otrzymałam też kod zniżkowy -15% na wszystkie produkty marki Senelle. Jeśli macie ochotę na zakupy, to śmiało korzystajcie ;)

Kod: atina15

Dajcie znać, czy znacie kosmetyki marki Senelle oraz który z powyższych kosmetyków najbardziej Was zaciekawił?

[Materiał Reklamowy]

Komentarze

  1. Wspaniale! Zazdroszczę, ale tak pozytywnie, bo kuszą mnie ich produkty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę fajna! Kiedyś używałam czegoś podobnego, ale to było dawno temu i nie był to na pewno naturalny skład. Z wiekiem moja cera zrobiła się wrażliwa i musiałam odstawić tamten produkt. Super sprawa przed większym wyjściem, ale i na co dzień też 😉

      Usuń
  3. Trochę kojarzę markę, ale nic jeszcze nie miałam. Ogólnie zapowiada się interesująco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki wypadają naprawdę świetnie. A maska to sztos! Nie znam lepszej 😍

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty