Drewniana szczotka do włosów od Anwen

Dokładnie rozczesane włosy, bez szarpania, łamania i wyrywania? Nasza drewniana szczotka do włosów potrafi to wszystko… i jeszcze więcej. Szeroka, prostokątna szczotka do włosów (paddle brush) pozwala delikatnie rozczesać nawet długie, gęste włosy. Ma właściwości antystatyczne i nie wzmaga elektryzowania. Dzięki elastycznym, plastikowym szpilkom i 100% kauczukowej poduszce pneumatycznej nadaje się także do masażu skóry głowy. Każda szpilka szczotki zakończona jest kuleczką, która stanowi z nią całość - więc nie musisz się martwić, że z czasem szpilki Twojej szczotki będą drapać i podrażniać skórę głowy.

Cena: 49,99 zł.

Sklep: drogerie internetowe.

Moje włosy są grube, gęste i proste. W przeszłości zdarzało mi się kupić szczotkę, która nie dawała rady przebić się do skóry głowy przez moją blond gęstwinę ;d Spośród sławnych szczotek miałam już Tangle Teezer, Tangle Angel, Wet Brush i Olivię Garden. Wszystkie wydawały się być świetne dopóki nie kupiłam następnej ;) Każda kolejna była lepsza od swojej poprzedniczki. Teraz zachwycam się szczotką Anwen, która według mnie jest najlepsza spośród tych, co już miałam.

Początkowo wydawała mi się trochę za duża. Przez co trudno zbierało mi się nią włosy do koka. Na szczęście już się przyzwyczaiłam i teraz nie mam z tym problemów. To co mnie pozytywnie zaskoczyło już podczas pierwszego użycia, to łatwość i szybkość rozczesywania moich gęstych i półdługich włosów. Normalnie trzy pociągnięcia i gotowe! Nie wyrywa i nie szarpie, a plastikowe szpilki przyjemnie masują skórę głowy.

To co jest dla mnie jeszcze ważne, to łatwa pielęgnacja. Miałam już szczotkę, której nie dało się porządnie wyczyścić - Wet Brush. W końcu ją wyrzuciłam, bo nie szło jej domyć. Anwen jest łatwa w pielęgnacji i po umyciu wygląda jak nowa!

szczotka do włosów anwen

Podoba mi się też wygląd oraz wykonanie szczotki z naturalnego bukowego drewna. Do tego grawer kobiety oraz nazwa na rączce, której nie widać niestety na zdjęciach. Musicie mi wybaczyć, ale zdjęcia robiłam w dniu zakupu i nie do końca miały być one do recenzji. Z racji brzydkiej pogody i słabego światła, sięgam po fotki, które już mam ;)

Podsumowując jestem bardzo z niej zadowolona. Jeśli myślicie o zakupie nowej szczotki, to warto skorzystać z aktualnej promocji na ezebra.pl i kupić tę od Anwen za 34,99 zł. 

Dajcie znać, jakiej szczotki do włosów aktualnie używacie i czy jesteście z niej zadowolone?

atina. naturalnie

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty