Moje przemyślane zakupy kosmetyczne

Hejka! Wpadłam podzielić się z Wami moimi ostatnimi zakupami kosmetycznymi. Wszystkie wybory były przemyślane i na tyle, ile już zdążyłam je poznać - trafione. Na zdjęciach brakuje korygującego kremu pod oczy marki Mokosh, który miał uratować moją skórę po nieudanym spotkaniu z kremem Clinique. Całkiem dobrze mu idzie i okolice oczu już po paru dniach wyglądają o niebo lepiej. Na pewno napiszę Wam jego recenzje, tylko jeszcze trochę go poużywam ;)


Przede wszystkim w moje łapki wpadło serum Sun Drops z ochroną przeciwsłoneczną SPF30 marki Alkmie. Kupiłam je z zamiarem używania do pracy. Chciałam coś lekkiego i naturalnego. Jestem już po pierwszych testach i na razie jest zachwyt! Jeśli nie wyjdzie mi żadne uczulenie, to zostanę fanką tych kropelek! Oczywiście będę chciała też wypróbować SPF50, ale najpierw muszę zejść trochę z zapasów. W dni wolne od pracy będę zużywać stare kremy ;d 

Kupiłam sobie też mydło naturalne z zamiarem mycia twarzy. Mój wybór padł na Mydlarnie Cztery Szpaki i ich kostkę Król Laur. Dobrze wspominam działanie oleju laurowego na moją skórę, więc uznałam, że to będzie dobry wybór. Dzięki olejkowi cyprysowemu mydło ma świeży zapach, który kojarzy mi się z lasem iglastym.


Dzięki miniaturom będę mogła poznać jeszcze dwa inne mydła. Lawa z pyłem wulkanicznym dla cery trądzikowej oraz Waligóra dla mężczyzn do brody i włosów. Fajne są takie próbki. Można poznać zapach i działanie przed kupnem pełnowymiarowej kostki. Mnie osobiście Lawa bardziej przyciąga swoim zapachem: eukaliptus, trawa cytrynowa i cedr.


Następne zakupy dopiero w kwietniu. Oczywiście jeśli tylko zajdzie taka potrzeba ;)

Dajcie znać, czy wpadło Wam coś w oko oraz czy lubicie posty z nowościami?

atina.naturalnie

Komentarze

  1. Kiedyś myłam twarz mydłem cztery Szpaki, uważam że są naprawdę fajne te mydełka i jeszcze dezodorant był ok.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie fajny pomysł z tymi "próbkami" mydeł :) Z tej marki miałam zresztą uniwersalny szampon w kostce i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam ten szampon, to był mój pierwszy szampon w kostce. Też byłam z niego bardzo zadowolona 🤗

      Usuń
  3. Kosmetyki to moja miłość od pierwszego użycia! Ciekawe, czy znasz jakieś triki na oszczędzanie podczas zakupów?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty