Ulubieńcy maja i czerwca

Hej w piątek! Ulubieńcy maja zamienili się w ulubieńców maja i czerwca. Trochę z lenistwa, bo nie zdążyłam z postem w czerwcu, a trochę z tego, że i tak nic nowego mnie nie oczarowało ;) Zatem zapraszam na moje trzy kosmetyczne hity z ostatnich dwóch miesięcy, które na pewno zostaną ze mną na dłużej. Kupię je jeszcze nie raz i nie dwa :)))


Na pierwszy ogień idzie perełka upolowana w TKMaxx'ie - lip tint do ust naturalnej marki i+m Naturkosmetik Berlin. Malutkie tekturowe opakowanie idealnie nadaję się do noszenia nawet w najmniejszej torebce ;) Początkowo ta tektura mnie wkurzała, bo po wyciśnięciu zbyt dużej ilości produktu nie dało się go wcisnąć z powrotem. Teraz naciskam tak, aby tylko minimalna ilość pomadki wychodziła poza opakowanie. Co mi się w niej tak podoba? Naturalny skład, w którym znajdziecie między innymi masło shea oraz olej kokosowy, cudowny zapach wiśni, oraz piękny kolor! Intensywny róż, który ładnie podkreśla moje niezbyt duże wargi. Noszę go na ustach non stop! W dodatku kosztował około 16 zł. Na Ecco Verde można go teraz kupić za 21,52 zł. Polecam bardzo!

Skład: Rhus Verniciflua Peel Cera, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Olea Europaea Fruit Oil, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Euphorbia Cerifera Cera (Candelilla Wax) Extract, Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, Perfume (Fragrance), Raphanus Sativus (Radish) Root Extract, Tocopherol, Maltodextrin, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Citric Acid.


Kolejny ulubieniec to nawilżający krem ochronny do twarzy z ekstraktem z podbiału SPF50 Vianek. Kosmetyk ten dostałam od marki. W maju byłam nim zachwycona! Dogłębnie nawilżał, widać było, że moja cera go potrzebowała. Już po pierwszym użyciu skóra była lepiej napięta, a pory mniej widoczne. Z czasem gdy temperatura wzrosła zaczęłam odczuwać zbyt mocne obciążenie mojej mieszanej cery. Aktualnie używam go na szyję, dekolt i kark. W tych miejscach nie czuje, żeby był za ciężki. Cery mieszane i tłuste latem mogą spróbować wersji normalizującej. Poza tym krem nie bieli, nie klei się i nie brudzi ubrań. To ostatnie jest bardzo ważne przy smarowaniu właśnie dekoltu ;) 

Bardzo się cieszę, że Vianek wypuścił serie kremów z SPF 50. Osobiście dokupiłam sobie jeszcze wariant łagodzący, ale on również teraz za bardzo obciąża mi skórę. Bedzie na szyje/dekolt lub na jesień.  Podobają mi się ich naturalne składy oraz przystępne ceny - 45 zł. Oczywiście można polować na promocje ;) Myślę, że jeszcze wrócę do Was z pełną recenzją tych SPF-ów, ale na jesień lub zimę.

Skład: Aqua, Helianthus Annuus Seed Oil, Triticum Vulgare Germ Oil, Propanediol, Cocos Nucifera Oil, Panthenol, Xylitol, Cetearyl Olivate, Sorbitan Olivate, Sorbitan Stearate, Sucrose Cocoate, Diethylamino Hydroxybenzoyl Hexyl Benzoate, Tocopheryl Acetate, Taraxacum Officinale Leaf Extract, Polyglyceryl-6 Pentaoleate, Bis-Ethylhexyloxyphenol Methoxyphenyl Triazine, Sodium Hyaluronate, Betulin, Saccharide Isomerate, Citric Acid, Sodium Citrate, Ethylhexyl Triazone, Xanthan Gum, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Parfum.

Na koniec zostawiłam brązowy tusz do rzęs Variete od Eveline Cosmetics. Uwielbiam! Za naturalny, głęboki brąz, idealne rozdzielenie rzęs oraz dodanie im objętości. A jakby tego było mało, to jeszcze się nie rozmazuje i kosztuje grosze - 32,99 zł. Przy czym często można kupić go w promocji za niecałe 20 zł. Dla mnie teraz latem jest idealnym dopełnieniem mojego naturalnego looku ;)

Znacie któregoś z opisanych tu ulubieńców? A może zdradzicie, jaki kosmetyk ostatnio Was oczarował?

atina.naturalnie

Komentarze

  1. ten krem mnie bardzo zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na tusz do rzęs chyba się skuszę. Retromama.blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie miałam brązowego tuszu do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! Ten z Eveline to właśnie mój powrót do przeszłości 😁 Fajna odmiana, szczególnie teraz latem.

      Usuń
  4. nie znałam wcześniej tych kosmetyków :) ciekawe zestawienie ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty