Zużyłam, więc się wypowiem (Mydło Stacja, Yasumi, Vianek, Stars from the Stars, White Tree)

Hejka! Nazbierało mi się trochę zużyć, ale dziś wrzucam tylko część z nich, bo te długie posty mogą przytłoczyć zarówno piszącego, jak i czytającego ;D Wybrałam pięć różnych produktów, które dobrze mi służyły, ale ponownie kupiłabym tylko trzy z nich! Jeśli jesteś ciekawa/y które to kosmetyki, to zapraszam Cię do dalszej części notki. 


Mydło Stacja Mydło Konopne do skóry wrażliwej, alergicznej i dziecięcej (Polska).
Jako fanka naturalnych mydeł w kostce będę nudna i będę się tylko zachwycała. Mydło to zabrałam ze sobą na wakacje i używałam praktycznie do wszystkiego. Myłam nim twarz, ciało, ręce i robiłam w nim nawet drobne przepierki. Mam bardzo wrażliwą skórę twarzy oraz dłoni. Wystarczy jednorazowy kontakt z płynem do prania, czy płynem do mycia naczyń i bolesna alergia gotowa ;/ Dlatego mydło to polecam wszystkim wrażliwcom oraz osobom, którym zależy na łagodnej, niewysuszającej pielęgnacji.
Zapach neutralny. Na pewno kupię ponownie!

Skład: olej kokosowy, masło shea, olej migdałowy, olej konopny, gliceryna.
100g/23 zł.


Yasumi Eco Nawilżająca maseczka wegańska do każdego rodzaju cery (Polska).
Przyznam szczerze, że bardzo sceptycznie podchodziłam do tej maseczki. Ciągle opóźniałam testy, bo patrząc na skład miałam wrażenie, że mnie od razu uczuli. Do tego ma piękny perfumeryjny zapach, a takie aromaty bardzo często podrażniają moją wrażliwą skórę. No ale się przemogłam i jest zachwyt! Skóra po niej jest bardzo dobrze nawilżona, napięta i wygładzona. Nazwałabym ją nawet taką maską bankietową. Działa natychmiast po użyciu! Niestety na stronie Yasumi już jej nie ma;/ Można ją jeszcze dostać w innych drogeriach. Polecam bardzo i sama chętnie kupię ponownie! Jest bardzo wydajna.

Skład: Aqua, Canola Oil, Triisostearin, Glyceryl Stearate Citrate, Chondrus Crispus (Carrageenan), Biosaccharide Gum-1,xanthan Gum/ Pectin/ Hydrolyzed Vegetable Protein/ Serine/ Arginine/ Proline, Glycerin, Dicaprylyl Carbonate, Cetearyl Ethylhexanoate, Cetearyl Alcohol, Glycine Soja (Soybean) Protein, Hydrogenated Polydecene, Butylene Glycol, Phenoxyethanol/ Ethylhexylglycerincaprylic/capric Triglyceride/ Sodium Acrylates Copolymer, Polyacrylamide/ C13-14 Isoparaffin/ Laureth-7,ammonium Acryloyldimethyltaurate/ Vp Copolymer, Allantoin, Parfum, Sodium Hyaluronate, PEG-8/ Tocopherol/ Ascorbyl Palmitate/ Ascorbic Acid/ Citric Acid, Sodium Hydroxide, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Alpha-Isomethyl Ionone, Linalool.
60 ml/54 zł/6 miesięcy od otwarcia


Vianek Nawilżający szampon do włosów suchych i normalnych z ekstraktem z korzenia mniszka (Polska).
Świetny szampon do częstego mycia włosów. Dobrze oczyszcza, a przy tym nie wysusza włosów i nie podrażnia skóry głowy. Pachnie delikatnie, świeżo. Jest bardzo wydajny i dobrze się pieni. Na pewno będę do niego wracała. Ogólnie to szampony bazujące na Cocamidopropyl Betaine bardzo dobrze się u mnie spisują. Jest to pochodna oleju kokosowego i jej zadaniem jest skuteczne, ale przy tym łagodne oczyszczanie włosów i skóry. 

Skład: Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Lauryl Glucoside, Glycerin, Taraxacum Officinale Root Extract, Panthenol, Glyceryl Laurate, Triticum Vulgare Germ Oil, Hydrolyzed Oats, Lactic Acid, Cyamopsis Tetragonoloba Gum, Glyceryl Oleate, Parfum, Sodium Benzoate.
300ml/30 zł/ 3 miesiące od otwarcia


Stars from the Stars Emollient Planet Odżywka Emolientowa do włosów średnio- i wysokoporowatych (Polska). 
Fajna odżywka, ale chyba moje włosy aż tak nie kochają emolientów. Ciągle jestem na etapie poszukiwań i do tej pory odżywki emolientowe nie zrobiły na mnie zbyt dużego wrażenia. Są ok, nawilżają, ale nie dają mi pięknego połysku i lekkiego dociążenia. Jak ktoś lubi emolienty, to śmiało może kupować.

Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Prunus Persica (Peach) Kernel Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Behentrimonium Chloride, Adansonia Digitata (Baobab) Seed Oil, Moonstone Extract, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Cetrimonium Chloride, Tocopherol, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Glycerin, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Citric Acid, Parfum, Benzyl Salicylate, Citral, Geraniol, Limonene, Linalool.
200ml/21,99 zł/ 6 miesięcy od otwarcia


White Tree Perfumy Dark Rose (Polska).Zapach przepiękny! Słodka róża idealna na jesień/zimę. Niestety na mnie nietrwała. Bardzo szybko przestawałam ją czuć ;/ Szkoda, bo lubię takie lepkie słodziaki. 

Nuty zapachowe:

Głowa: czarna róża.

Serce: orchidea, wanilia.

Podstawa: czekolada, kadzidło, liczi, papirus.

30ml/99 zł.

Znasz któryś z tych kosmetyków? Podzielasz moją opinię na jego temat? Jak Tobie idzie zużywanie? Jest się czym chwalić?

atina.naturalnie

Komentarze

  1. Szkoda, że szampon ma w składzie cocamidopropyl betaine, bo moja skóra źle reaguje na ten składnik :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi o dziwo pasuje ten składnik. Też często mnie coś uczula, ale tu jest akurat wszystko ok. Skóra i włosy zadowolone. Który składnik myjący w szamponach najlepiej Ci służy?

      Usuń
  2. Miałam tylko Szampon Vianek który dobrze wspominam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój ulubieniec razem z Biolaven, ale musze jeszcze spróbować innych wersji 😉

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty