Denko - niekończąca się historia;)

1. Delia, Dermo System, Mleczko do demakijażu twarzy i oczu, pisałam już o nim klik
2. Isana, Nagellack Entferner Mandelduft, zmywacz do paznokci o zapachu migdałów
Kupuje go od wielu lat, zmywacz jak zmywacz, nic specjalnego, ale jest tani i daje sobie rade z moimi lakierami. Czasem go zdradzam z jakimś innym, ale zawsze do niego wracam, he he.
3. Lirene Dermoprogram, Body Arabica, balsam brązująco - ujędrniający
Miałam dwie wersje
- Cafe Latte (do jasnej karnacji)
- Cafe Mocha (do ciemnej karnacji)
Zalety:
- pięknie pachnie kawą,
- świetnie nawilża,
- nie robi smug,
- opalenizna ma ładny odcień, taki naturalny (nie żółty),
- szybko się wchłania,
- wydajny,
- niska cena
Minusy:
- nie ujędrnia, ale mi to nie przeszkadza
Ja mam jasną cerę i obydwie wersje u mnie świetnie się sprawdziły. Do jasnej karnacji używałam zima, a do ciemnej latem. Już po pierwszym smarowanku miałam pięknie opalone nogi:)

4. Pretty Girl, puder (wyprodukowany dla Douglas), 
Był to mój puder do torebki, do szybkich poprawek. Spodobał mi się ze względu na opakowanie. 
5. Rimmel, Extreme Black, Volume Flash, pisałam już o nim klik
Muszę dodać, że z czasem jak go używałam coraz lepiej się sprawował:) nie wiem czy to kwestia tuszu, czy wprawienia ręki?
6. Profarm, Proderma, ProOil, Pichtowy antybakteryjny krem nawilżający, pisałam o nim tu klik

Komentarze

  1. Polecam Ci też zmywacz z Biedronki :D Wielka butla z 4zł chyba. puder faktycznie ma opakowanie, które krzyczy "kup mnie" ;)

    Masz teraz nowe miejsce na nowe kosmetyki! :) Niech żyje projekt denko!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Juz nie raz miałam ochotę na ten zmywacz, na razie mam jeszcze zapasy, ale na pewno go kiedyś kupie:)
    A miejsca nadal nie ma:(
    Trzeba zużywać dalej:D

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam teraz ten tusz i coraz bardziej się do niego przekonuję.. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mój zmywacz z Isany zamierzam zdradzić z Biedronkowym. Już kupiłam ale jeszcze nie stosowałam, więc nie mam porównania. Gratuluję zużyć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. @Kasiek o to chyba ten tusz tak ma;)

    @kokosowa-panna ja pewnie tez zdradzę, ale ciekawe na jak długo:D

    OdpowiedzUsuń
  6. No wszyscy ostatnio zachwalają ten biedronkowy zmywacz...mhm...:) Coś w tym musi być :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny ten projekt denko, też staram się go wcielać w życie :) Musze wypróbować ten balsam z Lirene :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty