Świąteczny prezent od Essence;)

Takie prezenty podgrzewają świąteczną atmosferę:))


W znanej mi juz bardzo dobrze kosmetyczce znalazłam:

- paletę do makijażu z limitki You Rock!, 01 Rock Chik's Palette
- róż do policzków z limtki Fruity (blush sorbet)
- balsam do ust Kiss Care Love, 01 fruit crush, o innym odcieniu pisałam tu
- tusz do rzęs Multi Action blackest blac, pisałam o nim tu
- eyeliner pen, Superfine, 01 deep black
- podwójny lakier do paznokci, Nail Colour3, 06 ticket to the show, o innej wersji pisałam tu
- lakier do paznokci Colour&Go, 133 oh my glitter!


Zbliżenie na paletkę


i na róż:)


Dajcie znać jeśli chcecie recenzje, któregoś z kosmetyków.
 Z przyjemnością porobię swatche i dodam kilka słów od siebie;)

Komentarze

  1. Napisz coś więcej o tym różu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oki:) dziś go nałożyłam pierwszy raz i moge powiedzieć, że kolor na policzkach jest dużo delikatniejszy niż w opakowaniu:)

      Usuń
    2. dokładnie, jestem bardzo ciekawa różu :D

      Usuń
  2. Byłabym zachwycona gdybym mogła zobaczyć swatch tego różu... wygląda pięknie!!! :) Ma jakiś szczególny zapach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pachnie bardzo owocowo:) postaram się na dniach wrzucić swatche i mini recenzje:)

      Usuń
  3. ja tez bardzo prosze o recenzje rozu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło z ich strony ! :) Bardzo zazdroszczę tej paczuszki :) Uwielbiam Essence

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez bardzo lubie kosmetyki essence:) mam wśród nich sporo perełek:)

      Usuń
  5. Róż, róż i jeszcze fraz róż :)
    Super prezent :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno swatche niebawem się pojawią:)
      również pozdrawiam:)

      Usuń
  6. ten zestaw można było niedawno kupić u mnie w Holandii za jakieś 8-9€ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny zestaw! Ciekawa jestem lakieru Essence Colour&Go - jak długo będzie się trzymał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolor trochę mało świąteczny wiec pewnie na razie go nie użyje, ale na pewno pojawi się na blogu:)

      Usuń
  8. Paleta ma śliczne opakowanie, ale same cienie nie zachwycają kolorami. :( niemniej zazdroszczę paczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna paczka ;) mnie interesuje paletka, czy kolory sa trwale i niezbyt blade ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna jest ta paletka. Dodaje do mojej listy blogów :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty