Majowy ShinyBox - mój osobisty ranking!

Ranking kosmetyków z majowego pudełka ShinyBox


1.
ORGANIQUE Czekoladowy peeling cukrowy
Cena rynkowa 59,99zł/200ml
100ml


Pisałam o nim tu


2.
GOLDWELL StyleSign Gloss MAGIC FINISH Spray nabłyszczający
Cena rynkowa 73zł/500ml
50ml
 

 Ciekawy produkt! Zawsze chciałam mieć błyszczące włosy, ale przy moich szybko przetłuszczających się kłaczkach wszelkie nabłyszczacze nie sprawdzały się;/ Ten nie obciąża moich włosów. Ma formę lakieru do włosów więc w razie czego zawsze można go wyczesać. Daje delikatny połysk, lekko wygładza. Można go dostać w różnych pojemnościach.


3.
SYNCHROLINE zestaw 5 próbek kremu:
1. SENSICURE cream - gel - krem do twarzy przeznaczony do skóry wrażliwej 
 36zł/50ml
2. HYDRATIME plus - nawilżający krem do twarzy
48zł/50ml
3. SYNCHROVIT face cream - krem przeciwzmarszkowy z witaminą A+E do skóry twarzy
  58zł/50ml
4. TERPROLINE face cream - uelastyczniający krem do twarzy
55zł/50ml
5. NUTRITIME plus - krem do twarzy przeznaczony dla skóry suchej i bardzo suchej      
  45zł/50ml
 
 
 Jeszcze nie zdążyłam zużyć wszystkich próbek, ale jestem jak na razie pozytywnie zaskoczona;)


4.
BIOSILK Silk Therapy Shampoo
Cena rynkowa 34,99zł/350ml
50ml 

BIOSILK Silk Therapy Conditioner
Cena rynkowa 34,99zł/350ml
50ml 


Ten zestaw nie przypasował moim włosom;/ Od razu po umyciu były błyszczące i wygładzone, niestety na drugi dzień włosy musiałam umyć (normalnie myje je co drugi dzień). Kosmetyki te sprawdzą się u osób, które lubią mocne wygładzenie.


A jak wygląda Wasz ranking majowego pudełka ShinyBox?

Ps czerwcowe pudełko ShinyBox jest urodzinowym pudełkiem!

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. wiedziałam, ze znajdą się fanki mocnego wygładzenia;)

      Usuń
  2. Ja taki biosilk kupowałem u sprzedawcy Allegro za niecałe 3zl i nadal leży w szufladzie, nie bardzo mi sie spieszy do jego użytku ale coś czuje,że tez nie bede wielce zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  3. Żałuję, że nie zdecydowałam się na to pudełko, dla tego peelingu było warto

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak myślałam, że spodoba Ci się ten nabłyszczacz :) Uwielbiam jego zapach :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a zapach akurat jakos mnie nie powalił, ale jest ok;)

      Usuń
  5. Tylko peeling bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za Biosilkiem.

    OdpowiedzUsuń
  7. zastanawiam się nad jakimś pudełkiem, ale w sumie chyba nie potrzebuję...;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty