Nook - moja nowa zabawka;)

Już od jakiegoś czasu myślałam o zakupie czytnika e-booków. Gdy trafiłam na Nook Simple Touch wiedziałam, że będzie mój! Niska cena idzie w parze z jakością! Od popularnego Kindla różni się tylko ceną:))) No chyba, że ktoś wymaga czegoś więcej niż tylko czytania książek, to wtedy są drobne różnice.


- wymiary 16,5 x 12,7 x 1,2 cm
 - waga 212 gram
 - ekran dotykowy 6" , 800 x 600, 16 stopniowa skala szarości
 - 7 rozmiarów czcionek, 6 różnych fontów
 - karta WiFi 802.11 b/g/
 - pamieć 2GB, (750MB zarezerwowane na system) możliwość rozszerzenia do 32GB
 - słownik angielsko-angielski
 - obsługiwane formaty ePub, PDF
 - notatnik
 - zegar i kalendarz
- obsługa polskich znaków


Zapłaciłam za niego 250zł - to jest nie dużo jak za taki czytnik. 
Jestem osobą, która dba o swoje rzeczy, tak więc musiałam dokupić etui:)


Aktualnie czytam moją pierwszą książkę Harlana Cobena "Bez skrupułów"

przy okazji telefon też dostał nowe ubranko;)

W zestawie znalazłam też kabel USB, którym można ładować czytnik. Chciałabym go czasem używać zamiennie do mojej ładowarki sieciowej od telefonu. Myślicie, że mogę?


Dajcie znać czy Wy też korzystacie z czytników, no i proszę polećcie mi jakieś ciekawe książki?

Przypominam o wspólnym zamówieniu z hurtowni odzieżowej Awanti
klik

Komentarze

  1. Bardzo fajny zakup. Skoro to samo można mieć za mniejszą cenę, to po co przepłacać? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rzecz, musze sie rowniez zaopatrzec w czytnik e-bookow, chociaz poki co ciezko mi zrezygnowac z papierowych stron :(

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny zakup, i oczywiscie, ze mozesz uzywac tej samej ladowarki sieciowej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja na razie po czytnik nie sięgnę, bo ma tablet :) ale na pewno za jakiś czas zwrócę się w jego kierunku :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  5. Odkąd pierwszy czytnik zagościł u mnie w domu, częściej czytam książki. Gadżet bez którego nie wyobrażam sobie jakiegokolwiek wyjazdu wakacyjnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, ze i ja bede wiecej czytała. kiedys czytałam bardzo dużo, ale od paru lat niestety duzo mniej;/ a na wyjazdy to juz w ogole super sprawa;)

      Usuń
  6. Fajny :) Ja też zastanawiam się nad zakupem jakiegoś czytnika :)
    Co do kabla, to ja bym nie próbowała, bo ładowarki mogą mieć inne napięcia i można uszkodzić sprzęt...

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja siostra ma, choc innej firmy i jest bardzo zadowolona :) ja bardzo mało czytam więc nie przydałby mi się.

    OdpowiedzUsuń
  8. Spadłaś mi z nieba z tym postem. Właśnie szukam odpowiedniego czytnika, który nie będzie kosztował fortuny, ale nie będzie też męczył moich oczu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jednak jestem wierna książkom :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny :) Ja mam czytnik Kindle, już ponad rok temu go kupiłam i to był najlepszy zakup :)
    Ja używam do ładowania czytnika ładowarki od tel. - mniej kabli się pałęta po domu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytnik to świetna rzecz :) Od wielu miesięcy mam Kindla i już nie wyobrażam sobie go nie mieć ;)) Ale papierowe książki też czytam, głównie dlatego że nie wszystkie mam w formie ebooków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nam nie tez czeka jeszcze kilka pozycji w formie papierowej, także też będę mieszać;)

      Usuń
  12. Niestety nie mam czasu na czytanie książek, więc u mnie czytnik więcej czasu by się kurzył, niż był używany :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję zakupu! Ja nie korzystam z czytnika, bo wolę książki w oryginalnej formie i tego mi nic nie zastąpi:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Również jestem zwolenniczką ochrony akcesoriów multimedialnych :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiam osoby, które lubią korzystać z e-booków. Ja w tej kwestii jestem tradycjonalistką. Muszę czuć zapach książki i dotykać kartki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty