Czekoladowy duet idealny ;)

O tej porze roku chętniej sięgam po słodkie kosmetyki. Dzisiaj przybliżę Wam mój czekoladowy duet idealny. Kąpiel z tymi kosmetykami to istna rozkosz dla moich zmysłów.


Żel pod prysznic Balea Feigen - und Schokoladenduft (figi z czekoladą), który dla mnie pachnie jak czekoladki z wiśniami, pychaaa. 


Zalety:
- niska cena 
(około 3zł za 300ml, w Polsce 5,90zł)
- cudowny i intensywny zapach
- dobrze się pieni
- nie wysusza
- opakowanie przyjemne dla oka


Wady:
- dostępność, w moim przypadku internet albo wycieczka do Niemiec;)
ale i tak jest lepiej niż jeszcze 2 lata temu


Moim drugim czekoladowym kosmetykiem jest cukrowy peeling do ciała Organique.
Pisałam o nim tu.


Dla mnie jest to duet idealny:) Peeling ma dużo lepsze właściwości pielęgnacyjne, bo bardzo dobrze nawilża, a wręcz natłuszcza skórę, ale Balea za swoją niziutką cenę potrafi wywołać ślinotok podczas kąpieli:)
Polecam takie czekoladowe kąpiele na stres, depresje i niepogodę! U mnie to działa;)

A Wy macie jakieś czekoladowe kosmetyki w swoich zbiorach?

Komentarze

  1. znam peeling świetny jest, aż chciałoby się go zjeść.

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam Ci masło czekoladowe Organique, jest genialne i świetnie komponuje się z peelingiem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chętnie kiedyś wypróbuje, ale na razie to mam za dużo mazideł, nie daje rady ich zużywać;D

      Usuń
  3. czekoladę preferuję do jedzenia;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, ja też ale nie można tak ciągle jeść czekolady;D

      Usuń
  4. Ten peeling wygląda tak, że chciałoby się wyjeść go z tego pudełka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam czekoladową pomadkę do ust z Balea :) pachnie cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj już czuję jak pięknie pachnie:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Peeling czekoladowy od Organique mi się marzy. Ideał na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda że nie ma Balei w Rossmannie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no szkoda i chyba raczej nie będzie;/ bo w niemieckich Rossmannach też nie widziałam Balei;/

      Usuń
  9. Obydwa kosmetyki bym z wielką chęcią przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale cuda.. mi pozostaje tylko czekolada do jedzenia :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty