Kwietniowe zużycia

W tym miesiącu moje zużycia są trochę mniejsze niż zazwyczaj, ale ostatecznie i tak jest nieźle:) Mam nadzieję, że w maju będzie tylko lepiej.


Kwiecień był zdecydowanie miesiącem lakierowym! Tak naprawdę to nie zużyłam tych butli w ciągu jednego miesiąca. Lakier z Biedronki już mam bardzo długo, ale dopiero teraz udało mi się go wykończyć.


1. Loreto Salon Lakier do włosów Supermocny z Biedronki
Nigdy więcej! Najgorszy lakier jaki kiedykolwiek miałam. Używałam go tylko wtedy gdy i tak miałam zaraz myć włosy albo nigdzie nie szłam, a grzywka opadała mi na twarz. Używałam różnych lakierów, ale żaden mnie aż tak nie zawiódł. Był bardzo widoczny na włosach, psikał słabym strumieniem i średnio utrwalał.
400ml/6zł

2. Balea Volume Effect Lakier do włosów
Ten z kolei jest moim ulubieńcem:) Żałuję, że podczas ostatnich zakupów nie capnęłam właśnie tej wersji.
300ml/4-9zł



3. Goldwell Big Finish Volume Style Sign Lakier do włosów
Przyjemniaczek, który dosyć mocno utrwala.
50ml

4. Batiste Cherry Suchy szampon do włosów
Jak na razie wisienka jest moją ulubioną wersją zapachową.
50ml


5. Wella Pro Series Treatment Moisture Intensywna maska do włosów
Na początku byłam z niej bardzo zadowolona, ale już pod koniec opakowania męczył mnie jej zapach. Była bardzo wydajna.
200ml

6. Dusch Das Sunny Mango Żel pod prysznic
Przyjemny umilacz kąpieli, pisałam o nim tu
250ml/4-6zł

7. Clean Med Specjalistyczny krem do rąk do pielęgnacji skóry bardzo suchej i atopowej
Bardzo dobry krem. Dostałam go w prezencie i nie mam pojęcia gdzie można go kupić. Dobrze nawilżał i szybko się wchłaniał.
75ml


8. Reipinol'a Strawberry Mask Re-Hydrating Nawadniająca maska do twarzy
Kupiłam ją kiedyś w Pepco. Mam podejrzenia, że mnie uczuliła;/
25ml/szt/5zł

9. Bioderma Sensibo H20 Płyn micelarny
Dobry płyn, ale szału na mnie nie zrobił. Może kiedyś gdy był mniejszy wybór miceli zachwyciłabym się nim bardziej.
100ml

10. Gal Dermogal A+E 
O rybkach pisałam tu


11. Essence Studio Nails XXL Nail Protector
Bardzo dobra baza pod lakier, tylko nie dałam rady wykończyć jej do końca bo bardzo zgęstniała. Pisałam o niej tu
8ml/7,99zł


12. Yves Rocher Ming Shu 
Bardzo ładny zapach, ale podobno został wycofany;/

13. Amber Oud by Kilian
O tej próbce pisałam tu


14. Garść rożnych próbek (naliczyłam 13 sztuk)
Najbardziej zainteresowały mnie te cztery produkty.


- Ziaja Kuracja Dermatologiczna z witaminą C +HA/P Krem ujędrniający na dzień SPF6
Chętnie zaopatrzę się w niego na jesień, bo teraz potrzebuję czegoś z większym filtrem

- Amilie Mineralny podkład w odcieniu Cashmere, przypasował mi kolor

- Misscha Signature Wrinkle Filler SPF37 nr 21
Na razie jestem bardzo zadowolona, jak zużyje pozostałe próbki to może zaopatrzę się w pełnowymiarowe opakowanie

- Clochee Moisturising Firming Cream Krem nawilżająco - ujędrniający 
Dobrze działa na moją cerę, ale na razie powstrzymuje mnie brak filtra i cena;/

Na koniec Ulubieniec denka zgapiony od
ZołzAnna


Nie mogło być inaczej:) Zapach jest cudowny i będzie mi go brakowało. Używałam go tylko na jakieś ważniejsze uroczystości, np. moje urodziny. Próbka wystarczyła mi na kilka imprez.

A jak Wam poszło w tym miesiącu?

Komentarze

  1. O Biodermie mam takie samo zdanie jak Ty, wolę tańsze odpowiedniki które moim zdaniem działają tak samo.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie Bioderma spisuje się najlepiej, choć testuję ostatnio nowości, więc kto wie może coś mnie jeszcze zachwyci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może trafisz na coś lepszego albo chociaż podobnego ;)

      Usuń
  3. Sporo tego zużyłaś ;)) . Ja z chęcią wypróbowałabym ten suchy szampon, ale bym musiała go zamawiać z internetu :p . U mnie płyn z Biodermy spisał się najlepiej , jest on moim ulubieńcem ; )) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja go też musiałam zamówić przez internet bo u mnie nie ma Hebe;/

      Usuń
  4. potwierdzam, lakier do włosów z Biedronki jest okropny, podziwiam Cię, że zużyłaś go do końca ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Misshę też polubiłam na tyle by kupić pełnowymiarowe opakowanie,a Bioderma jest moim ulubionym micelem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Spore denko! Ja nic nie miałam z twoich zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam już kilka wersji suchych szamponów Batiste, ale nie wiśniową, muszę kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. spore denko :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty