Amilie Korektor mineralny pod oczy Sunrise

Specjalny korektor do tuszowania cieni pod oczami. Jeśli Twoim problemem są „niewyspane” oczy to koniecznie powinnaś go mieć w swojej kosmetyczce. Dobry dla jasnej i średniej karnacji. Idealnie stapia się ze skórą i sprawia, że spojrzenie nabiera blasku, a twarz przestaje wyglądać na zmęczoną. Odpowiedni dla wszystkich rodzajów skóry – także wrażliwej. Dla uzyskania najlepszego efektu należy go nakładać cienkimi warstwami bezpośrednio przed aplikacją podkładu.

Pojemność: 0,25g/4g
Cena: 2,90zł/ 29zł
Sklep: Amilie


Jest to mój drugi żółty korektor pod oczy. Pierwszym był Sweetscents o którym pisałam tu. Na moje szczęście Amilie okazał się lepszy, więc nie będę miała problemów z zakupem pełnowymiarowego opakowania. Tak, planuje zakup słoiczka;)

W ogóle to chciałam wspomnieć, że odkąd przerzuciłam się na mineralne korektory pod oczy moja skóra w tych miejscach wygląda dużo lepiej. Śmiem twierdzić że drogeryjne korektory wysuszały ją nadmiernie, a kremy pod oczy zazwyczaj nie radzą sobie z takimi mocnymi przesuszeniami;/ 


Sunrise ma bardzo kremową i lekką konsystencje. Trzeba jednak trochę uważać podczas aplikacji, ponieważ łatwo przesadzić z ilością i wtedy nadmiar kosmetyku może zbierać się w załamaniach (nie chcę używać słowa "zmarszczki";d). Jest żółty, ale mocno rozbielony. Świetnie się stapia z kolorem skóry oraz tuszuje zmęczenie. Niestety, ale należę do osób, które mają wiecznie podkrążone oczy. Sprawdza się zarówno solo jak i przykryty podkładem również mineralnym. W dodatku korektor odznacza się całkiem niezłym kryciem. 


Udało mi się zrobić zdjęcie porównawcze obydwu korektorów przed wykończeniem tego ze Sweetscents. Po swatchach widać, że Amilie dużo lepiej kryje.


A Wy używacie żółtych korektorów pod oczy? Który jest Waszym ulubieńcem?

Komentarze

  1. Mam tą próbkę też, muszę ją sprawdzić u siebie bo nie pamiętam jak działała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie ta probka bardzo długo czekała na użycie;d

      Usuń
  2. Wow, krycie jest naprawdę konkretne! Fajna forma kosmetyku - być może i u mnie sprawdziłaby się lepiej, niż kremowa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam jeszcze mineralnych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pałęta mi się próbka gdzieś... używałam go na wypryski tylko i za suchy niestety, podkreślał je bardzo. Pod tym względem wolę korektor z Annabelle, bardziej kremowy jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jak na razie na wypryski stosuje drogeryjne korektory, ale może i to czas zmienić;)

      Usuń
  5. powoli przekonuje się do minerałków, właśnie planuję kupić jakiś korektor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli interesuje Cie zakrywanie cieni pod oczami to polecam Sunrise od Amilie ;)

      Usuń
  6. Nigdy nie używałam takiego korektora!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja przede wszystkim nie lubię korektorów sypkich,a tylko płynne i ciągle szukam czegoś innego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja chyba zostanę na dłuzej przy sypkch, mineralnych korektorach ;)

      Usuń
  8. Jako posiadaczka kłopotliwej cery stosuję podkład o korektor mineralny marki Earthnicity Minerals. Jestem zadowolona bo krycie jest super a kosmetyki nic a nic mnie nie zapychają i skóra oddycha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie to mi się najbardziej podoba, że skóra oddycha! :) a mi podkład EM nie przypasował, bo mi ciemniał na twarzy;/

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty