Sierpniowe nowości z Polski

Z każdej podróży przywożę kosmetyki. Gdy mieszkałam w Polsce zwoziłam niemieckie i angielskie produkty. Teraz gdy mieszkam w Anglii sprowadzam polskie smaczki i jak tylko mam okazję to kupuję również niemieckie dobroci. Dziś pokażę Wam co mnie skusiło w polskich drogeriach.


Najbardziej miałam ochotę na kosmetyki Vianek. Zdecydowałam się wypróbować nawilżający tonik-mgiełka do twarzy, odżywczy płyn micelarny tonik 2w1, odżywczy olejek do włosów i odżywczy szampon do włosów. Skusiłam się też na szampon od Biolaven.


Kolejne zapasy włosowe to szampon i odżywka Dr.Sante (Elfa Pharm) z serii Macadamia Odbudowa i ochrona. Po udanej przygodzie z kremową maską Argan Oil klik postanowiłam wypróbować kolejne produkty tej marki.



Niebieski szampon Joanny kupiłam tylko dlatego, że zapomniałam zabrać ze sobą czegoś do niwelowania żółtego odcienia z moich blond włosów. Użyłam go dwa razy i na razie idzie do poczekalni, bo wracam do tego co już znam. Pasta Himalaya Herbals Sparkly White to stały punkt zakupu w Polsce. Jak dla mnie jest to najlepsza pasta wybielająca ever! Działa, jest delikatna dla dziąseł i niedroga - około 10zł.


Zaopatrzyłam się w papkę do cery trądzikowej Jadwiga, którą mam zamiar stosować punktowo.
Kupiłam też kolejny filtr do twarzy Avene Eau Thermale Emulsja z bardzo wysoką ochroną przeciwsłoneczną SPF50+klik. Wszystkie filtry do twarzy, które kupiłam na ten sezon (poza Korres SPF30 klik) okazały się kompletną porażką. Postanowiłam wrócić do czegoś sprawdzonego i niestety w tym roku nie jestem już tak zachwycona tą emulsją z Avene jak kiedyś. Myślę, że to wina tego, że poznałam emulsję Korres i teraz moje wymagania są większe.
Skusiłam się też na Iwostin Perfectin Re-Liftin Profesjonalny peeling na noc dla skóry dojrzałej z kwasem laktobionowym. Mam zamiar rozpocząć nim kurację późną jesienią. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Krem odmładzający Farmona Dzika Róża to typowo nieplanowany zakup, który może okazać się strzałem w dziesiątkę. Został mi polecony przez ochroniarza drogeryjnego;)


Wody od KTC to moje sprawdzone produkty, których używam jako toniku. Moja cera lubi ten rodzaj tonizowania. Kewra Water czyli woda z kwiatów pandanowca klik i woda różana klik.


Przypomniałam sobie o marce Fitomed i wróciłam do płynu różanego oraz postanowiłam wypróbować Mój krem nr 7 przeciwzmarszkowo-rozjaśniający, który można też stosować pod oczy. W kremie pokładam duże nadzieje.


Waniliowy balsam nieznanej mi firmy Trezocurt to prezent od znajomej. Początkowo nie byłam przekonana do tego wynalazku, ale po pierwszej próbie jestem z niego bardzo zadowolona. Świetnie nawilża i nie podrażnia, naprawdę polecam!
W Rossmannie sięgnęłam po sprawdzony krem intensywnie nawilżający do stóp Fuss Wohl (10% urea) klik.


Na koniec odrobina kolorówki, czyli podkład mineralny Neauty klik oraz dwie próbki cieni Chestnut Rain i Sandy Beach. Tę drugą używam i jestem zadowolona;)

 
Dajcie znać co Was najbardziej zainteresowało?
Atina.

Komentarze

  1. Ja wciąż szukam idealnego kremu z filtrem, dlatego zaciekawiłaś mnie tym z Korres :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korres był cudowny, emulsja była naprawdę emulsją - nietłustą i szybko się wchłaniającą. Już kliknęłam kolejne opakowanie, ale tym razem SPF50, mam nadzieję, że poza wyższym filtrem nie będą się od siebie zbytnio różnic.

      Usuń
  2. Dużo ciekawych produktów -widzę że postawiłaś na Vianka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam ochotę go wypróbować, obym sie nie zawiodła ;)

      Usuń
  3. Vianek rządzi :) najchętniej kupiłabym od nich wszystko! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja narazie zaspokoilam swoje chciejstwo, ale kto wie co będzie po spróbowaniu Vianka ;))

      Usuń
  4. Ciekawi mnie marka tego podkładu mineralnego, bo przymierzam się do zakupu czegoś podobnego. :)
    Ponoć też tonik 2w1 z Vianka jest genialny, muszę go kupić. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do recenzji ba moim blogu tego podkładu. Ja go uwielbiam! Jest lepszy od LL i AM.

      Usuń
  5. świetne nowości, zwłaszcza Vianek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten szampon z Joanny, stosuję go 1-2 w tygodniu i włosy wyglądają cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam, że nie miałam żadnego z tych produktów :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rzeczy! Kosmetyki Vianek sa bardzo dobre i fajnie, że je wszystkie wypróbujesz. A jakich perfum teraz używasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana aktualnie najczęściej sięgam po Naomi Campbell at Night i od czasu do czasu po Benefit Ring My Bella oraz DKNY Be Delicious City Blossom, które coraz bardziej mi się podobają ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty