Elemis Pro-Collagen Marine Cream Krem do twarzy z kolagenem i algami

Zmarszczki, drobne linie i wysuszona skóra? Krem przeciwzmarszczkowy na dzień Elemis Anti-Ageing Pro-Collagen sprawi, że wszystkie oznaki starzenia się skóry przejdą do przeszłości. Skutecznie zmniejsza głębokość zmarszczek, wygładza drobne linie, skóra jest przyjemnie delikatna i dobrze nawilżona. Pierwsze wyniki nie każą na siebie długo czekać – efekt zauważysz już po 14 dniach.

Pojemność: 50 i 100ml
Cena: 100ml kosztuje około 750zł 
Sklep: internet
Ważność: 6 miesięcy od otwarcia


Zacznę od tego, że strasznie drogi ten krem! Moje opakowanie pochodzi z kalendarza adwentowego Asos klik i ma 30ml pojemności. Krem miał mieć ochronę przeciwsłoneczną SPF30, ale na moim opakowaniu nie ma takiej informacji. Dla mnie to duża wada, bo cały rok chronię skórę twarzy przed szkodliwym działaniem słońca. Zimą pozwalam sobie na SPF30, a przez resztę miesięcy stosuje SPF50. Dla tego kremu zrobiłam wyjątek i używam go od końcówki grudnia. Na szczęście mało było słonecznych dni w tym okresie ;) 
Kosmetyk jest ciekawy, ale według mnie nie jest wart swojej ceny;/ Za 750 złotych to ja mogę sobie kupić kilka innych równie dobrych kremów. Być może przy długofalowym używaniu widziałabym większe zmiany w wyglądzie mojej skóry?! Ale to tylko gdybanie. 
Elemis Pro-Collagen ma piękne i solidne opakowanie (niestety plastikowe). Jak dla mnie pachnie przyjemnie i luksusowo;) Ma lekką konsystencje, która szybko się wchłania, ale nie do matu. Pozostawia delikatny film na skórze, co teraz zimą przy mojej mieszanej cerze w ogóle nie przeszkadza. Widać, że odkąd go stosuje skóra jest dobrze nawilżona i lekko odżywiona. Zmarszczek mi nie wyprasował, ale po jego zastosowaniu rzeczywiście były ciut mniej widoczne. Najważniejsze jest jednak to, że specyfik ten mnie w ogóle nie podrażnił i nie spowodował żadnych przykrych niespodzianek na twarzy. Dobrze współpracował z podkładem mineralnym.
W składzie z dobroci znajdziemy olejek z kiełków pszenicy, masło shea, wyciąg z chlorelli zwyczajnej, ekstrakt z padina pavonica, wyciąg z korzenia marchwi, ekstrakt z alg czerwonych, ekstrakt z kwiatów mimozy, ekstrakt z kwiatów róży, ekstrakt z liści ginkgo biloba i witamina E.
Niestety nie widzę tu kolagenu?! 

Skład:
Water, Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, Glyceryl Stearate SE, Isononyl Isononanoate, Cicaprylyl Carbonate, Dimethicone, Triticum Wheat Germ Oil, Shea Butter, Chlorella Vulgaris Extract, Padina Pavonica Thallus Extract, Daucus Carota Sativa Root Extract, Porphyridium Cruentum Extract, Acacia Decurrens Flower Extract, Rosa Centifolia Flower Extract, Ginkgo Biloba Leaf Extract, Tocopherol, Phenoxyethanol, Polycrylate-13, Stearic Acid, Tocopheryl Acetate, Coco-Caprylate, Cetyl Alcohol, Xanthan Gum, Glyceryl Polyacrylate, Polyisobutene, Fragrance, Citric Acid, Chlorphenesin, Glyceryl Acrylate/Acrylic Acid Copolymer, Sodium Dehydroacetate, Disodium EDTA, Polysorbate 20, Sorbitan Isostearate, Linalool, Citronellol, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Geraniol, Limonene.

Co myślicie o tym kolagenowym kremie do twarzy bez kolagenu?
Atina.

Komentarze

  1. Markę niestety pierwszy raz spotykam. Aktualnie brakuje mi dobrego nawilżacza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jest niezły, ale jeśli masz skórę naprawdę sucha to polecam, np. balsamy do twarzy od Miodowej Mydlarni. Ja używam ich tylko na noc, bo na dzień są dla mnie za ciężkie.

      Usuń
  2. Cena całkowicie mnie powaliła i jeszcze ten niekompletny skład... Oj chyba nie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń

  3. Read The Full Review About Elemis Pro-Collagen Marine Cream SPF 30 Review 2021

    A review of Elemis Pro-Collagen Marine Cream SPF 30 for Elemis Pro-Collagen Marine Cream is a lightweight, non-greasy formula that moisturizes, smooths, and renews - Ideal for dry, sensitive, mature.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty