Polanka Mydło glicerynowe Czarna Malwa z bergamotką i czarną glinką

W nocy wróciłam z drugich i chyba ostatnich wakacji w tym roku ;d Byłam nad polskim morzem oraz na mazurach. W obydwu przypadkach były to mało popularne miejsca, więc mogłam odpocząć. Z nową energią wracam do blogowania i na pierwszy rzut idzie mydło glicerynowe Polanka, które towarzyszyło mi podczas wakacyjnych wojaży. 

Czarna Malwa pachnie delikatnie słoną bergamotką. Nie wiem skąd u mnie to słone skojarzenie, ale tak właśnie odbieram ten aromat, który idealnie wpisuje się w letnie orzeźwienie pod prysznicem. Mydło podobnie jak wersja Jaśmin jest twarde i wydajne. Czarna glinka barwi wodę na czarno, ale nie brudzi armatury. Pięknie dba o skórę, nawilżając i odżywiając ją. Czarna kostka nie podrażnia i nie uczula. Stosowałam ją do kąpieli oraz do mycia dłoni, które są bardzo podatne na wszelkie alergie kontaktowe. 

Skład mydła jest naturalny i zawiera takie dobroci jak roślinna gliceryna, olej palmowy, olej ze słodkich migdałów, czarną glinkę, kwiaty czarnej malwy i olejek bergamotowy. Czarna glinka jest skuteczna w walce z cellulitem oraz głęboko zmiękcza i odżywia skórę. Olejek bergamotowy działa antybakteryjnie, łagodząco i przeciwzapalnie. 

Mydło waży +/- 80g i możecie je kupić tu. Polanka jest niedużą polską firmą, która tworzy luksusowe produkty w przystępnej cenie. Zajrzyjcie i same zobaczcie ;)

Skład: Glycerin, Aqua, Sorbitol, Sodium Palm Kernelate*, Sodium Stearate, Sodium Oleate, Sodium Chloride, Sweet Almond Oil, Black Kaolin Clay, Malva Sylvestris Flowers**, Citrus Bergamia Oil, Citric Acid**, Sodium Citrate, Pentasodium Pentetate, Tetrasodium Etidronate*

*wszystkie składniki pochodzą od producentów prowadzących zrównoważoną produkcje nieprzyczyniającą się do niszczenia przyrody

**czystość spożywcza PH 7.5-8.5

- gliceryna pochodzenia włącznie roślinnego

- nie zawiera żadnych alergenów określonych w dyrektywie kosmetycznej 1223/2009


Ciekawi Was jak pachnie słona bergamotka?

Atina.

Komentarze

  1. Bardzo ciekawie wygląda to mydełko, jestem bardzo ciekawa zapachu słonej bergamotki 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę sie, że Cię zaciekawiłam ta słoną bergamotką 😊😉

      Usuń
  2. Opisałaś mydełko tak, że właśnie go zamowiłam i sprawdzę ten zapach bo musi być nieziemski :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jak miło, że opis Ci się spodobał 😊 Zawsze ciężko mi napisać coś o zapachu. Mam nadzieję, że spodoba Ci się słona bergamotka 🙂

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty