EkoTon19 Ręcznie robione szare mydło Stokrotka

Mydło, o którym dziś Wam opowiem, jest produktem unikatowym. Jest to szare mydło ręcznie robione z dodatkiem stokrotki pospolitej. Niech Was nie zmyli to szare mydło, bo jest ono dużo, dużo delikatniejsze niż te, które używałam do tej pory. Idealnie nadaje się do cery wrażliwej i alergicznej. Ja swojej kostki używam głównie do mycia twarzy oraz dłoni. Te rejony są u mnie najbardziej wrażliwe i podatne na alergie kontaktowe. Od czasu do czasu stosuje je też do kąpieli całego ciała.  


Mydło bardzo dobrze oczyszcza skórę z brudu i tłuszczu. Po pierwszych użyciach miałam wręcz wrażenie, że pierwszy raz mam aż tak czystą skórę. Bez ściągnięcia i bez tłustej powłoki. Dla właścicielki mieszanej cery to fajne uczucie mieć super czystą i lekko matową skórę. Stokrotka sprawiła też, że moje pory są zdecydowanie mniej widoczne. Są dobrze oczyszczone i zwężone.

Mydło jest bardzo wydajne, troszkę brudzi zlew kawałkami zieleniny, ale mi to niespecjalnie przeszkadza. I tak muszę myć często zlew przez czarną pastę do zębów, więc kolejny brudzący produkt nie robi mi różnicy. Tym bardziej że oba super się u mnie spisują.

Stokrotka nie jest ani za miękką, ani za twarda. Trzymana na mydelniczce z dziurkami, nie rozwala się ani nie rozpływa. Pachnie ziołowo, trochę ziemiście. Wygląda bardzo naturalnie. Moja koleżanka, ujrzawszy ją w mojej łazience, stwierdziła, że wygląda nieładnie. Mi się podoba, bo widzę w niej zupełnie co innego niż tylko wygląd zewnętrzny ;)


Skład mydła jest nieskomplikowany i naturalny. Dodatek stokrotki sprawia, że mydło zyskuje właściwości przeciwbakteryjne i przeciwgrzybiczne. Dzięki niej skóra jest dobrze oczyszczona, co zapobiega powstawaniu zaskórników. Uszczelnia ściany włosowate naczyń krwionośnych i ma działanie tonizujące. 

Skład:

sole kwasów tłuszczowych, woda, olej słonecznikowy, soda kaustyczna, kwas cytrynowy, suszony kwiat stokrotki, odwar z kwiatu stokrotki


Na koniec dodam, że kwiaty stokrotki pochodzą z czystych łąk i lasów Warmii. Zbiera je i starannie selekcjonuje sama właścicielka. W związku z tym mydło powstaje tylko w okresie naturalnego występowania ziół w przyrodzie, co czyni je całkowicie wolnym od konserwantów, które mnie osobiście często uczulają;/

Mydło Stokrotka świetnie sprawdzi się u osób z cerą zanieczyszczoną i tłustą. Możecie je zamówić bezpośrednio u właścicielki marki EkoTon19 lub osobiście w Krakowie u szum_at

Dajcie znać, co myślicie o szarym mydle ze stokrotką oraz czy Wasza cera potrzebuje porządnego oczyszczenia?

Atina.

Komentarze

  1. Pięknie się prezentuje :) idealne na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tym bardziej, że przychodzi pięknie zapakowane z cudnym wypełnieniem w postaci suszonych ziół 💚

      Usuń
  2. Ślicznie wygląda to mydełko, chciałabym je wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, szczególnie jeśli masz cerę mieszana lub tlusta. Zajrzyj na EkoTon19 na Instagramie 😉 Oprócz stokrotki jest też wersja z kurdybankiem i z pokrzywą. Tą pierwszą też będę testować 😊

      Usuń
  3. Mam cerę mieszaną, myślę że takie mydełko byłoby idealne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy mojej cerze mieszanej sprawdza się idealnie! Koniecznie spróbuj 😉

      Usuń
  4. Ja zawsze szukam delikatnych kosmetyków, bo mam bardzo wrażliwą skórę i dużo kosmetyków wywołuje u mnie reakcję alergiczną. Szare mydło Stokrotka odkryłam dzięki mojej mamie. Ona ma również wrażliwą skórę i często testuje nowe kosmetyki. Mydło godne polecenia, zwłaszcza dla osób z tłustą cerą :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja miałam dokladnie tak samo, ale odkad uzywam naturalnych kosmetykow, to juz praktycznie zapomnialam co to wysypka, swiad czy zaczerwienienie :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty