Nowości od Ekoton19

Cześć wszystkim! 

Dziś wpadam do Was z krótką, ale jakże miłą notką o zakupach u Ekoton19 Jak zapewne wiecie, uwielbiam ich mydła do mycia mojej wrażliwej skóry twarzy. Pięknie mi służą i na chwilę obecną nie wyobrażam sobie wieczornej pielęgnacji bez mydła Ekoton19. W związku z tym musiałam poczynić niewielkie zapasy ich myjadeł ;) Udało mi się upolować trzy zupełnie inne mydła niż miałam do tej pory, a mianowicie Czeremche, Nawłoć oraz Pokrzywę. Jako blogerka urodowa lubię poznawać nowości, więc musiałam wziąć to, czego jeszcze nie znam ;d  


Oprócz mydeł w paczce znalazałam jeszcze macerat olejowy z dziurawca Jasność Duszy, który jak na razie stosowałam na włosy. Super się spisał jako ochrona końcówek podczas farbowania. Ciągle jeszcze myślę nad jego kolejnymi zastosowaniami ;) Lubię oleje, więc na pewno nie będę miała problemów z jego zużyciem. 

Wracając do mydeł, to chciałam tylko przypomnieć, że na blogu pojawiły się dotychczas dwie recenzję mydeł Ekoton19. Byłam z nich bardzo, bardzo zadowolna. Wersja Stokrotka idealnie sprawdzi się przy cerze mieszanej i tłustej, natomiast Kurdybanek pięknie rozjaśni cerę zmęczoną i poszarzałą. 

Mam nadzieję, że zachęciłam Was do zapoznania się z kosmetykami Ekoton19. Oczywiście stopniowo będą pojawiały się tu kolejne recenzje tych ziołowych cudeniek ;)

Pozdrawiam serdecznie

Atina.

Komentarze

  1. Ten macerat mnie ciekawi, myślę że to dobry produkt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie poznałam dobrze jego właściwości, ale zapowiada się całkiem fajnie 😉

      Usuń
  2. Ciekawe czy na blackfriday będzie jakaś promocja. Z chęcią bym kupiła na test.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małe manufaktury raczej nie biorą udziału w tego typu wydarzeniach, ale to tylko moje przypuszczenia.

      Usuń
  3. Chciałabym polecieć wam specjalistów z https://wellmetime.com/ tutaj możecie skorzystać z mobilnych usług beauty. Wybieracie stylistę i lokalizację później się umawiacie i cieszycie się z efektów ich pracy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na 100 procent ten blog polecę mojej znajomej. Ją ten blog na pewno bardzo zainteresuje.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty