Kalendarz adwentowy 2021 (Pure Beauty i White Tree)

Od paru lat kupuję kosmetyczne kalendarze adwentowe. Miałam już z Asos, Wilcza Jagoda i Ciate. W tym roku zaszalałam i kupiłam dwa! Jeden jest z Pure Beauty, a drugi typowo naturalny od White Tree. Lubię to całe otwieranie okienek :) W dodatku takie kalendarze, to fajny sposób, żeby poznać dobrze jakąś nową markę. Jeśli jesteście ciekawe, co schowane jest w tych wszystkich pakunkach, to zapraszam Was na mojego Instagrama. Codziennie na story sprawdzam, co nowego dołączy do mojej kosmetyczki;)


Kalendarz od Pure Beauty składa się z 24 pakunków. Ma przepiękną szatę graficzną! Dotychczas znalazłam w nim krem intensywnie nawilżający na dzień firmy Amvi Cosmetisc oraz tusz do rzęs Colossal 36H i Tattoo Liner Smokey Gel Pencil marki Maybelline. Tusz i kredka niestety dopiero zostaną mi dosłane, bo omyłkowo zabrakło u mnie tego pakunku. Przede mną jeszcze 22 okienka do otwarcia! 

Kalendarz od White Tree składa się z trzynastu pakunków, więc nie otwiera się go codziennie. W pierwszym znalazłam piankę do mycia twarzy z ekstraktem z wąkotki azjatyckiej i liczi oraz wodą lodowcową. Brzmi nieźle, co? Osobiście nie przepadam za piankami, ale tej dam szansę ;) Na razie mogę powiedzieć, że cudnie pachnie pomarańczą i chilli. Od pierwszego grudnia wprowadza mnie w świąteczne klimaty. 

Jeśli jesteście ciekawe, co skrywają kolejne pakunki, to koniecznie zajrzyjcie na mój Instagram.

atina.naturalnie

Komentarze

  1. Całkiem fajne produkty i dobrze się zapowiada. Jak to przy kalendarzach, ciekawość zawsze towarzyszy. :) Życzę przyjemnego odkrywania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam zawartość Pure Beauty - jest świetna! Zazdraszczam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie widziałaś? Już ktoś otworzył wszystkie okienka 😁

      Usuń
  3. Świetny. Ja w tym roku nie kupowałam kalendarza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam kupić jeden, a skończyło się na dwóch 🤪

      Usuń
  4. Jak na razie pozwoliłam sobie tylko na kalendarz adwentowy tylko z czekolady.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne są też te z herbatą, ale jeszcze nie miałam takiego. Te z czekoladkami zjadłam od razu 😁

      Usuń
  5. Ciekawy wpis. Co do kalendarza. Naprawdę bardzo pomysłowy i ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na wspólne otwieranie pakunków na insta 😉

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty